مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵٠ فرصت سرمایه گذاری در بخش های مختلف در استان شناسایی شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ 22 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، طاهر شریف پور افزود: ۲٠ فرصت سرمایه گذاری پیش امکان سنجی شده و در مرحله اصلاح قرار دارد.

 

شریف پور با اشاره به تخصیص‌ها در استان، بیان کرد: تخصیص اولیه استان در تبصره ۱۸، ۳۷۵ میلیارد تومان بود که با پیگیری استاندار به ۳۵۶ میلیارد افزایش یافته و به ۷۳۱ میلیارد تومان رسید.

 

وی ادامه داد: این افزایش در خرداد سال جاری محقق شده که ۹۳ درصد از محل تبصره ۱۸ پرداخت شد.

 

شریف پور با اشاره به برگزاری مستمر جلسات تبصره ۱۸، بیان کرد: راهبردهای مرکز خدمات و سرمایه گذاری نیز عملیاتی شده است.

 

شریف پور با بیان اینکه در محور راهبردها مستقر شدن نماینده وزارت امور خارجه در استان هدفگذاری شده است، از اجرای چندین برنامه خبر داد.

 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: مقدمات سایت سرمایه گذاری استان به چند زبان هدفگذاری شده و شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی و ملی با هدف معرفی فرصت‌های استان نیز برنامه ریزی شد.

 

شریف پور استفاده از ظرفیت شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی برای سرمایه گذاری، شناسایی سرمایه گذاران بومی، برگزاری دوره‌های آموزشی در محور جذب سرمایه گذاری خارجی و تأمین نیاز پروژه‌ها، شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری و بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان‌های همجوار با هدف بهره مندی از تجارب را از محورهای مرکز خدمات سرمایه گذاری دانست.

 

وی با اشاره به جذب اسناد خزانه، گفت: اعتبارات اسناد خزانه در سال ۱۴٠٠ به نسبت ۱۳۹۹، ۱۵٠ درصد رشد داشته و انقلاب بزرگی در زمینه تخصیص و جذب اعتبار با پیگیری‌های استاندار و مدیران در محورهای مختلف شکل گرفت.

 

شریف پور افزود: در بخش املاک مازاد، ۲۲ ملک به عنوان املاک مازاد دستگاهی شناسایی و برخی روند مجوز فروش را طی کرده و در آینده نیز در این محور اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مدیرکل اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدمات اطلس سرمایه گذاری استان نیز فراهم و به زودی رونمایی خواهد شد.

 

وی بر بهبود مشوق‌های سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و افزود: باید توسعه زیرساخت‌های سرمایه گذاری در استان رشد یافته و خروجی‌ها بهبود پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار