مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۱۵۵ واحد براثر سیل مانسون در تابستان امسال دچار خسارت شدند.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 23 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، روح‌الله عمادی در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل واحد‌های مسکونی به استان اختصاص داد که کار ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان کهگیلویه به اتمام رسیده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات سیل به واحد‌های مسکونی جذب شد، بیان کرد: برای واحد‌های مسکونی شهری ۲۵۰ میلیون تومان، واحد‌های روستایی ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص و برای هر واحد شهری ۵۰ میلیون تومان بلاعوض اختصاص یافته است.

 

روح اله عمادی با اشاره به اینکه به اندازه همه این واحد‌ها اعتبارات لازم اختصاص داده شده است، ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد دومین استانی بود که این اعتبار به آن ابلاغ شد. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه اختصاص این میزان اعتبار با توجه به شرایط اقتصادی کشور اقدام خوبی است، گفت: تخصیص اعتبار به حوزه بنیاد مسکن کار ارزشمندی بوده که باید حتما اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند چه کار بزرگی انجام شده است.

 

سید علی احمدزاده اضافه کرد: مناطق روستایی و جامعه عشایری در سیل اخیر خسارت زیادی دیدند که برای جذب اعتبارات این حوزه‌ها غفلت نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار