خیرانی که ایتام را فراموش نمی کنند؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد: از ابتدای امسال تاکنون حامیان نیکوکار بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ایتام کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 23 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان یتیم و فرزندان محسنین و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان اجرایی شده است.

 

وی بیان کرد: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در حال حاضر ده هزار و ۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین در استان از حمایت‌های مادی و معنوی  این نهاد برخوردار هستند، یادآور شد: از این تعداد ۲ هزار و ۳۸۱ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

 

مبشری تعداد کل حامیان فعال طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را ۹ هزارو ۹۴۶ نفر عنوان کرد و ادامه داد: میزان مساعدت و کمک‌های حامیان در هفت ماهه امسال، بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که ۱۴ میلیارد و ۸۴۹میلیون تومان آن نقدی و مابقی کمک‌های غیرنقدی بوده است.

 

وی در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام و محسنین به آدرس ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: شماره‌گیری# ۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.

 

وی با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند با روش‌های نوین الکترونیکی حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شوند، افزود: خیران با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا ارسال کد ۰۷۴ نیز می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام آمادگی کنند.

 

مبشری اضافه کرد: پس از این اقدام خیران نیکوکار، امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس گرفته و در خصوص نحوه یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین آنان راهنمایی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار