رئیس سازمان اورژانس کشور : یک دستگاه آمبولانس فرماندهی به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی واگذار و در بازسازی آمبولانس های اورژانس 115 این استان و بازسازی سیتم های ارتباطات بی سیمی اورژانس مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت .
کد خبر: ۱۰۷۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 23 November 2022
واگذاری یک دستگاه آمبولانس فرماندهی به اورژانس استان

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ رئیس سازمان اورژانس کشور و هیئت همراه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شرکت کرد .

دکتر جعفر میعادفر در این نشست گفت : طی بازدیدهای فشرده ای که از پایگاه های دور و نزدیک داشتیم چالش ها و مشکلات موجود را بررسی نمودیم و سعی خواهیم کرد با همکاری دانشگاه بسیاری از مکلاش را حل و آنها را مرتفع سازیم.

وی از مساعدت سازمان اورژانس کشور جهت ساخت ساختمان ستادی جدید اورژانس استان خبر داد و گفت: جهت ساخت پایگاه اورژانس چرام مبلغ 500 میلیون تومان به دانشگاه اختصاص خواهد یافت که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز مبلغ500میلیون تومان هزینه خواهد کرد.

میعادفر ادامه داد : مجوز خرید 5 دستگاه خودرو از سازمان اموار تملیکی کشور برای دانشگاه علوم پزشکی پزشکی استان اخذ شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد یک دستگاه آمبولانس فرماندهی به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی واگذار و در بازسازی آمبولانس های اورژانس 115 این استان و بازسازی سیتم های ارتباطات بی سیمی اورژانس مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروزه ماهیت اورژانس از حالت سنتی بیمار رسان خارج شده و رفتار و رویکرد آن بروز و عملیاتی شده است.

دکتر محمد غلام نژاد اذعان داشت: هم اکنون زبده ترین، توانمند ترین و عملیاتی ترین نیروها در حوزه اورژانس است.

وی سرمایه گزاری در اورژانس را سرمایه گزاری در سلامت مردم دانست و خاطر نشان کرد: آموزش، توانمند سازی و چابک سازی نیرو همواره در حوزه اورژانس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کمک بزرگی به بیماران خواهد بود.

غلام نژاد افزود : با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و داشتن مناطق صعب العبور ، سخت گذر و کوهستانی و ناوگان مختل ما نیازمند توجه و مساعدت بیشتری از سمت سازمان اورژانس کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه سلامت حق مردم است، یادآور شد: در بسیاری از مناطق استان اگر پایگاه های اورژانس ما تقویت و هدفمند تر شوند در بسیاری از موارد نیاز به ارجاع بیمار به بیمارستان و یا ساخت خود بیمارستان کاهش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار