نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: روح دغدغه دینی و تربیتی در مدارس علوم و معارف اسلامی حاکم است که با توجه به الگوی بودن این مدارس، مشارکت و همراهی آموزش و پرورش درتقویت آنان ضروری است.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 24 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار مدیر ،عوامل اجرایی و دانش آموزان دوره دوم متوسطه دبیرستان معارف یاسوج گفت: تاسیس دبیرستان معارف وابسته به مدرسه عالی شهید مطهری از اقدامات خوبی بود که در کشور انجام گرفت که باید تقویت و گسترش پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه دینی وتربیتی در مدارس معارف ،امین و صدرا حاکم است گفت: نیاز هست آموزش وپرورش چنین مدارسی را برای تربیت انسانهایی شایسته ،مومن ومتعهد تقویت نماید.

نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به اهمیت حجاب وعفاف در دین مبین اسلام اشاره کرد وگفت: دشمن دنبال بی ارزش جلوه دادن مسئله عفاف و حجاب در جامعه است که در این زمینه هرچه دشمن بیشتر تلاش کند ما باید به اهمیت این گوهر ارزشمند بیشتر پی ببریم.

آیت الله ملک حسینی تکریم معلمان در جامعه را یادآور شد وگفت: جامعه ای موفق است که معلمان خویش را تکریم کند تا برای ساختن جامعه وتربیت انسانها دغدغه ای نداشته باشند.

وی نقش مربی و معلم را در جامعه الگو و سازنده توصیف کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: حجاب وعفاف خویش را در دوران تحصیل حفظ کنید و در تحصیلات دانشگاهی نیز برای حفظ آن تلاش مضاعفی داشته باشید تا محیط وفضای دانشگاه سرشار از دختران محجبه باشد تا بی حیاها نیز از رفتار شماها الگو بگیرند.

نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به مشکلات مطرح شده دبیرستان معارف یاسوج اشاره کرد وگفت: مسئولان استانی و آموزش وپرورش برای حل مشکل فضا و راه اندازی خوابگاه شبانه روزی و تجهیزات این دبیرستان تلاش کنند تا کادر مدرسه و دانش آموزان بدون دغدغه به مسائل تربیتی و آموزشی بپردازند.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: با خوب درس خواندن برای آینده ای بهتر و زیباتر تلاش کنید.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: آموزش وپرورش حامی مدارس دینی خواهد بود و هر کمکی که از آموزش وپرورش بر بیاید برای این مدارس انجام خواهد داد.

محمد جمالی آرند به مشکلات مطرح شده اشاره کرد وگفت: در زمینه راه اندازی مرکز شبانه روزی دبیرستان معارف در صورت تامین فضا آمادگی کامل داریم.

وی افزود: دبیرستان معارف اسلامی علاوه بر توجه به بعد آموزشی نقش مهمی در بعد تربیتی دینی دانش آموزان دارد که قطعا مورد توجه آموزش وپرورش استان خواهد بود.

مدیر دبیرستان دخترانه معارف یاسوج نیز در این دیدار گزارشی از مشکلات و دغدغه های مدرسه معارف ارائه و خواستار رفع آنها شدند.

گوهر باقرپور ضمن تقدیر از همکاری خوب آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با دبیرستان دخترانه معارف گفت: دبیرستان معارف با رویکرد آموزشی و تربیتی در راه تعلیم وتربیت دانش آموزان گام بر می دارد.

وی نبود فضای آموزشی مناسب از مشکلات این دبیرستان است که انتظار داریم مسئولان استانی ، آموزش وپرورش استان وشهرستان در این زمینه ما را یاری نمایند.

در این دیدار چند نفر از دانش آموزان درخواستها و نظرات خویش را با نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری مطرح وخواستار توجه بیشتر مسئولان به دبیرستان معارف اسلامی شدند.

درپایان این دیدار دانش آموزان نماز ظهر وعصر را به امامت حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اقامه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار