معاون برنامه‌ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: 
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با اجرای نظام رتبه بندی معلمان در دولت مردمی ایران قوی شاهد ارتقای کیفیت نظام تعلیم وتربیت و نوید بخش آینده ای روشن خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 26 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در آیینی که به مناسبت هفته مبارک بسیج در اداره‌ کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که با شکل گیری آن شاهد خلق حماسه های بزرگی در توسعه و تعالی کشور بودیم.

وی با بیان ایتکه بسبج الهام گرفته از تفکر امام راحل و رسانه ای فراگیر در جهان کنونی است بیان کرد: ترویج فرهنگ تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم سلیمانی نیاز و ضرورت امروز کشور است که در همه بحران‌ها و موانع کشور را از پیچها و گردنه های سخت عبور داده است.

سبحان نژاد افزود: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک بسیجی که عمر خویش را وقف امنیت و آسایش مردم نمود امروز الگوی خوبی برای بسيجيان خواهد بود.

 

 وی به اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: با حمایت ریاست محترم جمهور و مجلس شورای اسلامی و پیگیری مقام عالی وزارت خوشبختانه با تلاش شبانه روزی احکام رتبه یک برای همه فرهنگیان صادر شد و انشااله بعد از اتمام کار ارزیابان و تعیین رتبه احکام قطعی همکاران در نظام رتبه بندی صادر خواهد شد.

وی، توزیع به موقع کتب درسی با همکاری سپاه فتح استان و تیپ ۴۸ فتح ، توزیع سرانه دانش آموزی و کمک سرانه مدارس شبانه‌روزی و عقد قرارداد با بیمه دانا جهت درمان‌ تکميلي فرهنگیان را بخشی از فعالیتهای شبانه روزی حوزه معاونت پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان دانست.

 

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع آموزش وپرورش استان، احیای تفکر آینده نگرانه در برنامه ریزی بودجه ای،تأمین، تخصیص و توزیع عادلانه منابع مالی ،شناسایی ظرفیت های جدیددرآمدی ، احصا وصول ،جذب و بهره برداری از منابع موجود و نظارت بر چگونگی اجرا در چارچوب سیاست ها و راهبردهای کلان وزارت آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات چند ماهه اخیر است که همه این فعالیتها از شاخص های مهم موفقیت و نظام آموزشی کارآمد و مطلوب می باشد.

 

وی افزود در حوزه بهبود و توسعه تسهیلات رفاهی و منزلتی معلمین عزیز اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته از جمله ی این اقدامات تأ مین و تخصیص بیش از . ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بوده که در حال انجام‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار