فرمانده سپاه فتح
خرم دل : رئیس علی دلواری را نتوانستند شکست دهند نهایتا با نفوذ داخلی وی را به قتل رساندند و حرکت میزا کوچک خان جنگلی را به همین شیوه خاموش کردند و ایشان را به قتل رساندند و حال پرچم و سرود ملی را که نماد همبستگی یک ملت می‌باشد ، دارند به حاشیه می‌برند و می‌بینیم که برای تیم ملی فوتبال ما هم برنامه دارند .
کد خبر: ۱۰۷۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 29 November 2022

یادواره 18 شهید فرهنگی شهرستان بویراحمد روز دوشنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده سپاه فتح استان در این آئین گفت : برای نشر تفکر بسیجی بهترین مجموعه و بهترین مکان و مجموعه آموزش و پرورش است .
سردار حمید خرمدل با اشاره به وصیت شهید فرهنگی، ایوب شیرخانی افزود : این شهید والا مقام به دانش آموزان وصیت می‌کند که خوب درس بخوانید و تقوا را فراموش نکنید زیرا علم در کنار تقوا خوب است و  به فرهنگیان وصیت نموده که سنگر تعلیم و تربیت را حفظ کنید و اول تقوا را بیاموزید بعد علم.
خرمدل با بیان اینکه این یادواره ها با مجالس ترحیم متفاوت است ادامه داد : شهدای فرهنگی آنچه را در کلاس درس تدریس می‌کردند در میدان جهاد به نمایش گذاشتند بنابراین نباید آنها را فراموش کنیم چرا که شهیدان همه وجودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم خدا نمودند و نیازی به مجلس ختم ندارد و به یقین ماهستیم که نیازمند شهدا و مسیر آنها هستیم و حقیقتا خارج از بعد دینی و معنوی اگر از بعد ملی نگاه کنیم باید شهدا را سرمشق قرار داد .
وی با اشاره به اتفاقات این روزهای جامعه اظهار داشت: بیش از دو ماه است که مملکت درگیر جنگ ترکیبی تمام عیار است و شروع آن هم با بهانه مرگ یک خانم ، که با استفاده از ابزار فضای مجازی خواستند فضای مملکت و جامعه را نا آرام کننند و در ادامه وقتی دیدند نا کام هستند با موضوع کشته سازی وارد میدان شده اند اما به فضل پرودگار و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب این توطئه هم مدیرت شد و خنثی گردید و نتیجه‌ای برای آنها حاصل نمی‌گردد و می‌دانیم که دشمن هدفش تکه تکه و تجزیه  کردن ایران است .
خرم دل در ادامه بیان داشت: دشمنان در دو سه قرن اخیر کاملا بر این امر واقف هستند که اگر کسی بر ایران تسلط پیدا کرد ، در واقع مسلط بر همه جهان است و برعکس اگر ایران به این اوضاع احوال مسلط شد کسی نمی‌تواند به مقابله بپردازد چرا که ایران در تمامی حوزه ها خصوصا حوزه نظامی قدرتمند شده و هیچ قدرتی توانایی مقابله ندارد .
خرمدل با اشاره به استعمار پلید انگلیس خبیث که در همه دوره ها و سالها نقشه آنها روشن شد گفت : در هر دوره ای ایران را تکه تکه کردند بهترین شهرها را در شما ایران از دست دادیم در مقطعی دیگر هرات را از دست دادیم توسط این استعمار پیر و در دوره ای دیگر سیستان و بلوچستان بزرگ را به سه تکه تقسیم کردند و دوره ای دیگر بحرین را  شاه دو دستی تقدیم کرد و امروز هم دیدیم در اغتشاشات جدید هفت پرچم را به دست گرفتند و می‌گویند ایران به هفت کشور باید تبدیل شود . بنابراین دشمن متوجه شده در عرضه نظامی نمی‌تواند مقابله کند و تنها دنبال آشوب و اغتشاش و سرکوب مردم ایران بوسیله جنگ داخلی و ترکیبی است .
وی افزود : ریس علی دلواری را نتوانستند شکست دهند نهایتا با نفوذ داخلی وی را به قتل رساندند و حرکت میزا کوچک خان جنگلی را به همین شیوه خاموش کردند و ایشان را به قتل رساندند و حال پرچم و سرود ملی را که نماد همبستگی یک ملت می‌باشد ، دارند به حاشیه می‌برند و می‌بینیم که برای تیم ملی فوتبال ما هم برنامه دارند .
خرمدل گفت : تمدن‌ها به تدریس شکل می گیرد و امروز که آمریکا با دلار خودش را نگه داشته اگردلار سقوط کند متلاشی می‌شود. بنابر این جمهوری اسلامی روز به روز پیشرفت می‌کند و به قلعه نزدیک می‌شویم و در صحنه جهانی رو به جلو حرکت می‌کنیم و در حال پیشرفت هستیم .
فرمانده سپاه فتح با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: بزرگترین ظلم در این ایام به رهبری شد . چرا که دشمن فهمیده است ایران یک رهبر قوی و هوشمند دارد . 
وی ادامه داد : مردم گله مند از وضعیت اقتصادی هستند اما پای انقلاب و رهبری مانده اند و اگر ما یادواره شهدا برگزار می‌کنیم می‌خواهیم یاد بگیریم که از ولایت فقیه کوتاه نمی‌آییم و این که کلمه دیکتاتور را شعار می‌دهند به آنها اعلام می‌کنیم که دیکتاتور کسی است که به زور بر قدرت می‌نشیند قانون مند نیست ظلم می‌کند اما رهبری ما با واسطه توسط مردم سر کار می‌آیند و این را مردم ما بدانند که این انقلاب راه خودش و مسیر خودش را ادامه می‌دهد و حتما به سرمنزل خود دست پیدا می‌کند این موضوع مهم است که امروزه حرکت دشمنان دیگر فتنه نیست دشمن دارد شفاف خودش را نشان می‌دهد و حتما آمادگی لازم را داریم و نمی‌گذاریم وجبی از این خاک مورد تعرض قرار گیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این یادواره گفت: خداوند بشارت می‌دهد کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند و از فضل و بخشش خود درجه ومنزلت آنها را  به حیاط طیبه میرساند.
کورش دلشاد افزود : بسیج از مرز عملکرد حوزه نظامی گذشته در واقع بسیج به یک فرهنگ و گفتمان تبدیل شده و یادگار امام راحل است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار