به مناسبت میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار، مراسم جشنی در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 30 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در این آیین باشکوه که با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویرحمد ، مدیرکل امور بانوان استانداری و کارکنان اداری آموزش وپرورش استان برگزار شد یکی از مداحان اهبیت عصمت وطهارت در وصف حضرت زینب(س) مدیحه سرایی کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت در برابر ناملایمات زندگی و الگویی از تعالی معنوی و کمالات نفسانی در جنبه های علمی، اخلاقی، تربیتی بودند که زنان جامعه اسلامی می توانند با الگو قرار دادن ایشان در تمام عرصه‌ها، درس زندگی بیاموزند.

حسنعلی عزت خواه افزود: در دین مبین اسلام زنان از اهمیت ویژه ای برخوردارند و جایگاه بالایی دارند و می‌توانند در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تاریخ بشریت و اسلام شخصیت های تاریخ ساز و تاثیرگذار در زندگی بشریت از زنان بوده است و یکی از زنان حضرت زینب (س) است بیان کرد: حضرت زینب (س) از پیام آوران نهضت عاشورا بود که در تاریخ جاودانه و ماندگار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار