روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آخرین وضعیت بیماران کرونایی در مازندران را اعلام کردند
کد خبر: ۱۰۸۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 02 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در شبانه روز گذشته ۷ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و در این مدت ۹ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند.


بر اساس این گزارش ، هم اکنون ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.


در شبانه روز گذشته موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۵ بیمار جدید کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۹ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.


دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۲۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۲ بیمار جدید کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند.


دکتر سیدعلی مظفرپور با بیان اینکه اکنون ۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: بستری کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز ۲ مورد ثبت شد.


او همچنین گفت: شبانه روز گذشته، موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار