چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۲۳ تیم به پایان رسید تا برترین‌های این رویداد مشخص شوند.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ 03 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دبیرخانه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با انتشار بیانیه‌ای نوشت: ۲۳ تیم از ۲۹ آبان‌ماه به مدت ۲ روز در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزار‌های اندرویدی با یکدیگر به رقابت پرداختند و رویداد با هدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا دراستان، حمایت و آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب و کار اجرا شد، منتخبان برگزیده این رویداد در کهگیلویه و بویراحمد را بر اساس رای هییت داوران معرفی کرد.

در این بیانیه آمده است: در بخش پویا نمایی بامحتوا سازی در حوزه جهاد صادقانه، شهید خوب، خدمات دولت، ملت شهادت، مشاهیر استان، جاذبه‌های گردشگری، رسومات محلی ۶ تیم به رقابت پرداختند که تیم سردار دل‌ها از شهرستان بویراحمد رتبه اول، تیم حاج قاسم سلیمانی از شهرستان گچساران رتبه دوم و تیم دختران حجاب از شهرستان دنا رتبه سوم را کسب کردند.

شرکت کنندگان در بخش اپ‌های موبایلی می‌بایست در رابطه با توسعه گردشگری، کار و تلاش، اقتصاد داخلی، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و نشان دادن ظرفیت‌های بومی به تولید می‌پرداختند که از ۸ گروه شرکت کننده تیم بچه‌های دنا از شهرستان دنا رتبه اول، تیم سرزمین نفت از گچساران رتبه دوم و تیم اپ سازی زاگرس از شهرستان بویراحمد رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش ساخت بازی‌های موبایلی شرکت کنندگان می‌توانستند در زمینه بازی‌های بومی و محلی، مقاومت، بازی‌های فکری، کردشگری و ... به رقابت بپردازند که داوران این رویداد رتبه سوم را به تولید تیم شهید سلیمانی از شهرستان لنده اهدا کردند و هیچ تیمی به عنوان گروه‌های اول و دوم برگزیده نشد.

هیات داوران چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ تیم اپ سازی را از شهرستان‌های گچساران و چرام به عنوان تولیدات قابل تقدیر معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار