همایش مردم محور فعالین اجتماعی سیاسی ، معتمدین ، ریش سفیدان ، بزرگان طوایف و چهره های فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۸۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 04 December 2022

سید جواد هاشمی مهر در همایش معتمدین ، ریش سفیدان ، بزرگان طوایف و چهره های فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد فضای ایمن موجود استان در شرایط حاکم یکی دوماه اخیر کشور که موجب سربلندی مردم منطقه و استان شده را ناشی از ولایت پذیری و تبلوری از وحدت و همدلی دانست .
هاشمی اضافه کرد: تجمعات مردم شهرهای مختلف استان در محکومیت توطئه های دشمنان در یکی دو ماه اخیر که به بروز اغتشاشاات در برخی نقاط کشور شد یکی دیگر از نمودهای همدلی و ولایت پذیری مردم این استان بود که در مراسم هایی چون تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳آبان یکبار دیگر خود را نشان داد.
وی هدف از برگزاری این همایش با حضور طیف های مختلف جامعه از معتمدین و بزرگان طوایف و چهره های سیاسی ، اجتماعی و علمی را در راستای تحلیل وقایع یکی دو ماه اخیر کشور عنوان کرد و اظهار داشت : به علت فهم درست شما بزرگان و چهره های سیاسی و علمی از شرایط موجود کشور بود که ما در استان شاهد بروز اغتشاش نبودیم .

هاشمی ادامه داد: با توجه به تجریبات چهار دهه و اندی از عمر انقلاب که توطئه های مختلف دشمن را علیه کیان نظام اسلامی در عرصه های مختلف شاهد بوده ایم در شرایط موجود کشور و آینده ، باز نیاز به همدلی و انسجام بیشتر داریم تا همچون حضور در صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش های نظام سربلند بیرون بیاییم .

شعار همیشگی ما «مرگ بر دیکتاتور» است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ، گفت: به عنوان یک سرباز کوچک از مردم فهیم و با بصیرت استان که طی این چند ماه بصیرت و هوش مردمی که ناشی از انقلاب‌دوستی است را دیدیم و انصافاً خوش درخشیدند و جای قدردانی دارد. غرب چگونه به ما نگاه می‌کند؟ آیا مرگ یک شهروند ایرانی باعث هجمه دشمن به ما شد یا خیر؟! در حالی که در زمان رییس جمهوری بوش پدر که نظریه دهکده جهانی را مطرح کرد و قطعاً خان و رئیس این دهکده باید آمریکا باشد که  تعیین کنند مردم چگونه بپوشند و بخورند و زندگی کنند. اینها در این حد می‌خواهند ایران، مردم و جهان را زیر سلطه داشته باشند.
سردار خرم‌دل در ادامه تصریح کرد: سه چالش اساسی در مقابل آمریکا است؛ یکی چالش نظامی که روسیه به شدت در مقابل آمریکا صف‌آرایی کرده است و اوکراین به نیابت از غرب در مقابل روسیه است. دو چالش اقتصادی که چین در مقابل آمریکا است. و سه تمدن فرهنگی که ایران در مقابل آمریکاست.
وی در ادامه به دیدگاه‌های برخی از اندیشمندان و بزرگان آمریکایی درباره ایران اشاره کرد و گفت: یکی از اندیشمندان آمریکایی گفته است منطقه‌ای مهمتر از ایران در نقشه جهان وجود ندارد و نباید اجازه دهیم وضعیتی پیش آید که ایران به به گذشته خود برگردد.
خرم دل تصریح کرد : یکی دیگر از بزرگان آمریکایی گفت دو هزار سال پیش هیچ کشورگشایی و نیروی خارجی نتوانسته است به زبان و فرهنگ ایرانی لطمه‌ای وارد کند و این نشان قدرت جمهوری اسلامی ایران است. تنها راه فروپاشی ایران حمله به فرهنگ و تمدن ایران است تجزیه و تجزیه فرهنگ و تمدن ایران تنها راه حل دشمن و جنگ با ایران است. یکی دیگر از اندیشمندان گفت نقش حجاب و پوشش زنان ایران باستان چنان برجسته است که می‌تواند عامل حجاب در تمام جهان باشد. یکی دیگر از اندیشمندان گفت؛ غرب اگر جرات دارد ایران را به حال خود واگذار کند.
وی با بررسی نگاه و نظر دشمنان درباره ایران گفت: اما ما در تنگناهای اقتصادی غور می‌کنیم و عظمت و شکوه جمهوری اسلامی ایران را نمی‌بینیم شعار همیشگی ما «مرگ بر دیکتاتور» است. ما با «دیکتاتور» جنگیدیم. با نابرابری جنگیدیم و هدف انقلاب ما نابودی نابرابری و «دیکتاتور» بود. حالا می‌خواهند با مغالطه به خودمان بگویند؛ «دیکتاتور»! در هیچ کشوری در دنیا مثل جمهوری اسلامی ایران استقلال وجود ندارد حتی همین آمریکا! آمریکا می‌خواست بعد از برجام، برجام نظامی را علیه ایران اجرا کند قدرت نظامی ایران چنان است که تمام دنیا از آن می‌ترسد. کشوری که روزی نمی‌توانست سیم‌خاردار تهیه کند حالا پهپادهای نظامی را به دیگر کشورها می‌فرستد. امروز وظیفه و رسالت ما مسئولین بیشتر از همیشه است. زیرا هجمه به ولایت فقیه  است، از ما امروز بیش از گذشته باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.
وی در ادامه تصریخ کرد: تا دیروز می‌گفتند تجزیه؛ امروز می‌گویند خودمختاری؛ دشمن به این نتیجه رسید با زور نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند پس از طریق‌های دیگر کار خود را می‌خواست پیش ببرد، این جنگ ادامه دارد و ما دلی بزرگ داریم و ما هم مقابله را ادامه می‌دهیم و دشمنان بزرگی هم داریم که با اتحاد و همدلی تحت فرمان ولایت فقیه بر این دشمنان پیروز خواهیم شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایران امروز، قوی‌تر از هر زمان دیگر است. روزی ایران محتاج کشورهای غربی و خاورمیانه بود. اما امروز دست برتر را در هوا، فضا و سایر امور دیگر دارد. ما موشک داریم و ماهواره به فضا فرستاده‌ایم. ایران قدرت اول جهان است، بلاشک.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار