اجلاس مجمع عمومی بسیجیان شهرستان گچساران با حضور جانشین فرمانده سپاه استان، فرمانده سپاه ناحیه گچساران ، مدیران شهرستانی و نخبگان در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 04 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهارکرد:دریک نگاه کلی موضوعاتی که امروز توسط عزیزان کارگروه ها درمجمع بسیج شهرستان مطرح و احصاء شد موضوعاتی بس مهم و اساسی بودند که به صورت علمی به آن پرداخته شد.

 

 مثنوی افزود:تاکید مقام معظم رهبری برتشکیل هیات های اندیشه ورز بوده و ما به تلاش شما بسیجیان امید داریم که کارها را به شایستگی تا حصول نتیجه لازم و رفع مشکلات پیش ببرید،اگرچه به فرموده رهبر انقلاب هیات اندیشه ورز بایستی منتج به راهبرد نگاری در نظام اسلامی شود.

 

وی با بیان اینکه ،امروز مسئله اقتصاد و معیشت مردم جزو اولویت های جامعه ایرانی بوده بیان داشت: اعتقاد بر این است که در هیات های اندیشه ورز تاکید برنظام مسائل برای رفع هرچه بهترمشکلات هم باشد.

 

 

سردار مثنوی ادامه داد:درکارگروه ها و هیئت های اندیشه ورز باید مجدانه تلاش کرد. نکته دیگر اینکه رهبرمعظم انقلاب در جریان فتنه اخیر نیز بیاناتی داشتند که اغتشاش را از موضوع اعتراض باید تفکیک کرد.

 

وی افزود:بنابراین اگر موضوعات مختلف را مورد تحقیق و پژوهش قرار ندهیم تبدیل به مسئله و نهایتا مشکل خواهد شد،امروز درگیر یک جنگ شناختی هستیم و برخی ها درون کشور هم درفتنه اخیر دشمن خطای شان راهبردی و عمدی بود و با مسائل به شکل سیاسی برخورد کردند و سیاهنمایی و جهت دهی کردند و نسخه های غیرقابل اجرا برای بشریت ریختند و به اقسام تحریف نیز کشاندند.

 

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:از این رو یکی از تاکتیک های دشمنان این است که فضا را با عملیات روانی و تحریف واقعیت ها به نوعی شبهه آلود بکنند،اگرچه دشمن درسطوح بین المللی و اتاق فکرش به این باور رسیده که برآوردشان نسبت به انقلاب اسلامی اشتباه بوده است و ایران اسلامی با دیگر کشورها همچون لیبی، الجزایر،سوریه و...کاملا متفاوت است.

 

 

وی افزود:امروز دشمنان ادعا می کنند که جمهوری اسلامی درکنترل بحران ها بسیارهوشمندانه عمل می کند، البته جمهوری اسلامی به نظام مسائل خودش هم واقف است و تلاش دارد مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کند،امروز دشمن به هوشمندی ایران اسلامی در بحران ها اعتراف می کند.

 

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه هم گفت:دشمنان قسم خورده این مملکت امروز اعتراف می کنند که آنچه به عنوان کمک های مالی دراغتشاشات اخیر هزینه کردند هیچ عایدشان نشده و درحقیقت همه آنها را به نوعی هدر داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار