مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رویکرد وزارت آموزش و پرورش توجه به هنرستانها برای ترویج کار و کارآفرینی است.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 07 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه در کارگاه توجیهی مدیران هنرستانهای فنی وحرفه ای و کاردانش شهرستان بویراحمد گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای بازار کار از مهمترین رسالت‌های هنرستانهاست .

 

وی با بیان اینکه توسعه و تقویت هنرستانها در شرایط امروز یک ضرورت است خطاب به مدیران هنرستانها گفت: روح تعهد ، توجه به ارزش‌های دینی و ملی و اخلاق حرفه ای را در دانش آموزان زنده کنید .

 

عزت خواه افزود : هنرجویان را با وقايع روز آشنا و افراد خلاق و موفق را معرفی کنید تا الگویی مناسب برای دیگر هنرجویان باشد

 

عزت خواه افزود: هنرستانها را به سمت تولیدی کردن سوق دهید و برای معرفی رشته های فنی و حرفه ای تلاش مضاعفی داشته باشید.

 

وی بر توجه به مقوله تربیت در هنرستانها تاکید کرد و گفت: برای ایجاد انگیزه و امید در هنرجویان و آموزش مهارتی به آنان‌ از همه ظرفیتها استفاده کنید.

 

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان با تبریک ۱۶ آذرماه روز دانشجو گفت: دانشجو موذن انقلاب است و باید با روح مطالبه گری جامعه را بیدار کند .

در این نشست که مدیرکل نوسازي و توسعه و تجهیز مدارس استان ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد، رئیس اداره فنی وحرفه ای و معاون آموزش متوسطه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد حضور داشتند مدیران هنرستانها مسائل و مشکلات خویش را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار