آخرین مهلت ارسال آثار خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به ششمین جشنواره رسانه ای این استان، ۱۵ دی سال جاری ماه اعلام شده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 08 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در یاسوج بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از برگزاری موفق در سال‌های گذشته در سال ۱۴۰۱ به ششمین ایستگاه خود رسیده است.


وی افزود: مراسم رونمایی از پوستر ششمین دوره این جشنواره بهار امسال با حضور فرمانده سپاه فتح، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، جمعی از مسئولین دیگر و با شرکت اصحاب رسانه شهر یاسوج برگزار شد و اختتامیه آن هم ان شالله در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رضایی گفت: این جشنواره در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی، مصاحبه، یادداشت، تیتر، اینفوگراف و موشنگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محور‌های مورد نظر جشنواره که خبرنگاران باید آثار خود را بر اساس این محور‌ها ارسال کنند بیان کرد: جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اتحاد و همدلی در استان، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، اقدامات جهادی و مردمی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط آفرینی، پیوند رسانه و صنعت، خانواده، جامعه و فرزند آوری، پیشرفت و توسعه استان و هم چنین موضوع شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) است.

رضایی با بیان این که ۱۵ دی ماه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره ابوذر استان است افزود: اصحاب محترم رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در این جشنواره باید متن آثار مکتوب خود را به همراه لینک انتشار در یکی از رسانه‌های دارای مجوز استان یا صفحات مجازی معتبر، مشخصات و تلفن صاحب اثر را در قالب یک فایل PDF به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: خبرنگاران برای ارسال آثاری مانند عکس، کلیپ و اینفوگراف نیز می‌بایست فایل باکیفیت را به همراه یک فایل PDF که لینک انتشار آن اثر در رسانه‌های دارای مجوز استان یا صفحات معتبر در فضای مجازی و هم چنین مشخصات صاحب اثر در آن باشد را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رضایی بیان کرد: نحوه ارسال آثار اصحاب رسانه استان کهیلویه و بویراحمد به دبیرخانه به صورت مجازی می‌باشد و خبرنگاران می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۳۱۴۳۸۸۳۲ در ایتا و روبیکا ارسال نمایند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان در پایان با اشاره به این که در هر بخش از ۳ برگزیده تجلیل می‌شود اضافه کرد: آثار منتخبین هر بخش به بخش کشوری جشنواره راه می‌یابد که مراسم تجلیل از منتخبین کشوری هم در اسفند سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ع

دی آخرین مهلت ارسال آثار خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره رسانه ای ابوذر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار