امام جمعه دهدشت خطاب به مسئولان گفت: وظیفه شما حل کردن مشکلات و امید دادن به مردم است.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 23 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ، نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی شرکت تعاونی تولیدی یوتاب در روستای طولیان از توابع شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.
سید احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار یکی از سخنرانان این آیین بود اما صحبت‌های معاون استاندار رنگ و بویی از امیدآفرینی برای جوانان جویای اشتغال نداشت.
صحبت‌های او بیشتر به کلاس درس شبیه بود و گردش پول، نرخ بهره و اعتبار و سود بالا و پایین بانک‌ها را توضیح داد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت در این آیین خطاب به معاون اقتصادی استاندار که از اتمسفر صحبت می‌کرد، گفت: بحث‌های تخصصی دانشگاهی باید در دانشگاه مطرح شود، در حوزه کاری رویه متفاوت است.
امام جمعه دهدشت خطاب به عسکری با بیان این که شما مسئول اقتصادی این استان هستید اظهار کرد: شما باید امید‌بخشی ایجاد کنید، صحبت‌های شما علاوه بر اینکه خوشحال کننده نبود، اگر کسان دیگری دنبال اشتغال بودند پشیمان شدند.

کنایه سنگین امام جمعه به معاون استاندار!

وی تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص امیدآفرینی را یادآور شد و تصریح کرد: ما باید این را سرلوحه کار خود قرار دهیم، شما باید مدل اقتصادی برای مردم بیان کنید. چرا امروز زیر ۶ ماه یک مجوز به مردم داده نمی‌شود!؟
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خطاب به معاون اقتصادی استاندار گفت: وقتی می‌گوییم متولی این شرکت ۲۰ نفر را مشغول به کار کرد می‌دانید یعنی چه؟ یعنی ۲۰ نفر خانم دیگر صبح‌ها ساعت ۵ صبح برای گوجه‌چینی به لیشتر و بهبهان نمی‌روند و غروب در سرمای سوزان پشت نیسان در حال برگشت به خانه‌شان باشند، علی‌القاعده مسئولان این ساعت تو جاده نیستند اگر هم باشند سوار ماشین‌های سوزکی‌شان هستند.
وی اظهار کرد: فضای اشتغال را در استان ایجاد کنیم و ضمن حمایت، کارها را به دیگران محول نکنیم، اگر چندین چرخ خیاطی در اختیار بانوان قرار دهید اون خانم ساعت ۳ نصف شب خانه‌اش را برای گوجی‌چینی در لیشتر بهبهان ترک نمی‌کند.
امام جمعه دهدشت افزود: اگر تلاش کنیم امثال سد آبریز ایجاد شود همین سبزی دهدشت به بحرین و قطر می‌فروشیم و کارهای بزرگ اقتصادی صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کار مردم را آسان کنیم، گره‌ها را باز کنیم، امروز مردم گرفتار گره‌ها هستند، گره‌هایی که مسئولین ایجاد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احدی از ملت بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
مسخره ترین جمله نماینده کهگیلویه در مجلس

بگید نماینده حاکمیت در کهگیلویه. این که نماینده منتخب مردم نیست این نماینده منتخب شورانگهبان و حاکمیت هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار