معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد با سه خانواده شهید و یک جانباز 50 درصد دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 06 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در ادامه سفر استانی به استان کهگیلویه وبویراحمد با خانواده شهیدان نجفقلی روزبه ، کرم الله افشار ، طالبیان و مسلم پور جانباز ۵۰ درصد دوران دفاع مقدس دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 وی در این دیدارها که به شکل جداگانه انجام گرفت، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری به این خانواده‌ شهیدان و جانبازان گفت: رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ماست و خود را مکلف به رفع مشکلات آنها می دانیم.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: به تعبیر قرآن کریم، شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید هستیم.

وی افزود: حفظ کرامت خانواده شهدا و امور ایثارگران و استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمت به این خانواده ها را دنبال می کنیم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در سفری یک روزه شامگاه چهارشنبه وارد استان کهگیلویه وبویراحمد شد. حضور در گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا در مرکز استان، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویرحمد ، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار ، دیدار با نخبگان ،سرآمدان و کارآفرینان استان، بازدید از مجتمع توانبخشی فرهنگی و ورزشی ایثار و بیمارستان اعصاب روان سلمان از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کهگیلویه وبویراحمد بود.

معاون رئیس جمهور در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار