امام جمعه موقت یاسوج بر نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت ها و کنترل بازار تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 06 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه دولت باید برای کنترل بازار تدابیر لازم را بیاندیشد گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها بویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم با اشاره به اینکه گرانی کالا منجر به نگرانی بازاریان نیز می شود افزود: گران شدن کالا منجر به کاهش خرید مردم و به تبع آن نیز متضرر شدن بازاریان می شود. 

وی با بیان اینکه بسیاری از حکومت ها برپایه ظلم و بی عدالتی ایجاد شدند تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه عدالت، ولایت تشکیل شدو باید به مسائل اخلاقی بیشتر توجه داشته و کار‌های ترویجی را به دیگران ارجاع ندهیم.

موسوی اعظم گفت: برخی از فرزندان از خانواده ها حرف شنوی ندارند وظیفه ماست با برگزاری و انجام کارهای فرهنگی نسل امروز را با سبک زندگی سالم و اسلامی آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: نعمت‌های پروردگار در دنیا و آخرت بی‌انتهاست و نعمت‌های فراوانی خداوند برای بندگانش فراهم کرده، خوش به حال آن‌هایی که بر اساس حلال و حرام از آن‌ها استفاده می‌کنند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به اینکه انسان‌های که اهل عمل هستند و به آخرت باور دارند، آن‌ها در آخرت بسیار مسرور حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد: دلیل این امر به خاطر باوری است که انسان های نیک حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام می‌داند.

وی با تاکید بر اینکه اگر کسی خود به اعمالی که خداوند فرموده عمل نکند نمی‌تواند دیگران حتی فرزندان خود را وادار به انجام آن‌ها کند، افزود: خداوند فرموده است آن بهشتی را که وعدش را داده‌ام تحقق پیدا می‌کند، وعده خداوند محقق پذیر است و انسان پرهیزگار کسی است که به تمام آیات الهی با تمام وجود باور داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار