مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار برنامه ریزی مدون کارشناسان اداره مشارکتها برای نظارت بر مدارس غیردولتی شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 08 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ورود و نظارت به موقع کارشناسان اداره مشارکتها در مدارس غیردولتی امر مهمی است که نیازمند برنامه محوری است. 

وی با بیان اینکه در مدارس غیردولتی استان قریب به ۳۰ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند گفت: مدارس غیردولتی کمک بزرگی به آموزش وپرورش در جذب و تجصیل دانش آموزان دارندکه بر طبق قانون نظارت و حمایت از آنها لازم و ضروری است .

عزت خواه افزود: با توجه به اهمیت مدارس آموزش از راه دور و نقش موثر آنها درجذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل اداره مشارکتها بر این مدارس نظارت بیشتری داشته باشند.

عزت خواه در پایان گفت: تصمیمات شورای نظارت بر مدارس غیردولتی لازم اجراست و اداره مشارکت های مردمی مسئول پیگیری و نظارت براجرای این مصوبات می باشد.

موافقت با صدور مجوز تاسیس و راه اندازی تعدادی از مدارس و مراکز غیر دولتی، توبیخ کتبی درج در پرونده و اخذ تعهد کتبی از مدیران و موسسانی مدارسی که ثبت نام مازاد بر ظرفیت اعلام شده از طرف اداره نوسازی در سال تحصیلی جاری داشته اند بخشی از مصوبات این جلسه بود. 

تسریع در تکمیل پرونده و صدورمجوز تاسیس مدارس و مراکز غیردولتی مطابق قوانین و مقررات توسط حراست و گزینش و نحوه قرارداد موسسین مدارس غیردولتی با سالن های ورزشی و پژوهش سراهای آموزش و پرورش مطابق قوانین و مقررات بدون حق اخذ وجه اضافه از اولیا و همکاری اداره ارزیابی عملکرد با حوزه مشارکت های مردمی در بازدید از مراکز غیردولتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

گفتنی است: شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان ،بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در رابطه با امور مدارس و مراکز غیردولتی استان است که این شورا متشکل از مدیرکل آموزش و پرورش ،معاونت آموزشی ، معاونت پرورشی ،رئیس اداره حقوقی ،رئیس اداره مشارکت های مردمی ،کارشناس مسئول امور مدارس و مراکز غیردولتی و دو نماینده موسسین مدارس و موسسین مراکز غیر دولتی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار