مدیرکل کمیته امداد خبر داد؛
میزان تسهیلات قرض الحسنه مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 08 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: میزان سقف تسهیلات قرض الحسنه مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های اشتغالزا افزایش یافت.

قباد مبشری افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغالزا و همچنین دیگر سرفصل‌ها به مددجویان این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

مبشری با بیان اینکه امسال سه هزار و ۶۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد اضافه کرد: بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده کمیته امداد استان تا پایان امسال برای ۸ هزار مددجو شغال ایجاد می‌شود.

وی رویکرد جدید کمیته امداد را اجرای طرح‌های مشاغل خرد بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار بیان کرد و ادامه داد: در این طرح سرمایه لازم در اختیار متقاضی قرار داده می‌شود تا با اجرای مشاغل خرد و اتصال به طرح‌های بزرگتر به پایداری این طرح‌ها کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و هدایت و نظارت بر اجرای طرح‌ها و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه‌های این نهاد حمایتی در حوزه اشتغال مددجویان بیان کرد و گفت: در تلاش هستیم با حمایت نهاد‌های پشتیبان و ایجاد زنجیره تولید، فروش محصولات در فضای مجازی و نمایشگاه‌ها، زمینه رونق مشاغل خرد را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار