معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری باشکوه برنامه‌ها و جشن‌های روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۰ 09 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیدجواد هاشمی‌مهر در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر به برگزاری باشکوه جشن‌های این روز تاکید کرد و گفت: در وهله اول به دستگاه‌ها توصیه می‌کنیم از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند و با همکاری و تعامل برنامه‌های شادی را در این ایام مبارک داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با جمعی از بانوان نخبه کشور افزود: رهبری در این دیدار سخنان مهمی در خصوص زنان بیان کردند که از امور بانوان استانداری استان می‌خواهم این سخنان را در قالب کتابچه در اختیار بانوان قرار دهند تا مورد مطالعه آن‌ها قرار گیرد.
وی با اشاره به سخت‌گیری‌هایی که عده‌ای در خصوص حجاب بانوان انجام می‌دهند، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران ما هستند که این سخن ایشان باید مورد توجه باشد.
هاشمی‌مهر زنان و مادران را دارای جایگاه والایی در ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: برنامه‌های روز زن پربار و اثرگذار باشد مخصوصا در سال جاری که دشمن هجمه‌های زیادی علیه بانوان ایجاد کرد برنامه‌های این روز پربار و اثرگذار باشد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار تاکید داشتند که جشن روز مادر به بهترین شکل در سه شهرستان بزرگ استان برگزار شود و زمینه شور و نشاط اجتماعی به واسطه میلاد دختر پیامبر (ص) ایجاد شود.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها نسبت به برگزاری برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن احساس مسئولیت کنند، گفت: همکاری همه دستگاه‌ها موجب برگزاری برنامه باشکوهی در سطح استان خواهد شد.
در ادامه عاطفه‌السادات مدبرنژاد با اشاره به اینکه روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر از ۲۳ دی ماه آغاز می‌شود، گفت: در این هفته برنامه‌های جشنی را در سطح استان پیش‌بینی کردیم که با همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی عملیاتی و اجرایی شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشنواره مادرتر‌ها گفت: تاکنون ۷۰ هزار نفر شامل شرکت کننده و رای دهنده و ۹۵۰ خانوار در این مسابقه شرکت کردند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان روز جشنواره به یک هزار خانوار برسد.
وی از اکران فیلم ویژه بانوان شاغل ادارات استان در روز زن با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و عنوان کرد: به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی در میان بانوان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و همچنین برپایی نمایشگاه دستاورد‌های زنان استان هستیم.
مدبرنژاد با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در این هفته پای کار باشند، گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای اجرای برنامه‌های جشن در استان جهت تکریم مقام مادران انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار