مدیر کل مدیریت بحران در پی شروع بارش باران و برف در مناطق مختلف استان اعلام هشدار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 09 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز افزود: با توجه به گزارشات دریافتی از سراسر استان بارش باران در برخی مناطق گرمسیری و بارش برف در مناطق سردسیری به همه مردم استان پیرو هشدار‌های قبل، اعلام هشدار تردد در جاده‌ها و اسکان در مسیل‌ها داده می‌شود.
نیکروز افزود: بارش برف باعث کندی تردد در جاده‌های کوهستانی و مناطق سردسیر استان شده است و در جاده‌های برون شهری مناطق سردسیر بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: طی تماس‌های لحظه به لحظه با فرمانداران گزارشات وضعیت مناطق مختلف استان مورد رصد قرار می‌گیرد و خوشبختانه تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد.

نیکروز گفت: در خصوص تعطیلی مدارس هم فعلا در حال دریافت گزارشات سراسر استان هستیم که نهایتا با جمع اوری گزارشات و هماهنگی با فرمانداران و آموزش و پرورش تصمیم این موضوع طی ساعات آینده از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

 

رهاسازی ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۷

رئیس جمعیت هلال احمر از رهاسازی و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰ خودرو گیر افتاده در برف در جاده های مواصلاتی استان خبر داد.
کاظم فلاحی دوست در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : در ساعات ابتدایی بارش برف تعداد ۵۰ خودرو در محور یاسوج به چرام در محدوده جوخانه در برف گرفتار شده بودند که با حضور دو تیم امدادی همه خودرو گرفتار رهاسازی و به سمت چرام هدایت شدند.
فلاحی دوست افزود : تعداد ۲۵ خودرو گرفتار در مسیر مله شوره رهاسازی و تعدادی دیگر از خودروها در مسیرهای دیگر رهاسازی شدند.
وی ادامه داد : در عملیات های ذکر شده به تعداد ۳۰۰ نفر سرنشین خودروهای رهاسازی شده امدادرسانی صورت گرفت.

فلاحی دوست گفت : تعداد ۴۰ نفر از امدادگران هلال احمر در مناطق مختلف استان با ۶ دستگاه آمبولانس و ۷ خودروی کمک دار و ست نجات و خودروی آرگو عملیات امداد رسانی را انجام دادند.

بازگرداندن خودروهای بدون زنجیر چرخ
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۶

مدیر کل مدیریت بحران گفت : از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان در مناطق سردسیر جلوگیری می شود.
علیرضا نیکروز که از جاده یاسوج به شیراز بازدید می کرد، افزود : با همکاری پلیس راه استان خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ باشند از ادامه مسیر منع و بازگردانده می شوند.

برنامه تعطیلی مدارس و تاخیر کار ادارات
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۰

مدیر کل مدیریت بحران از تعطیلی برخی مدارس استان به دلیل بارش برف در مقاطع مختلف خبر داد .

علیرضا نیکروز افزود : مدارس در سه مقطع تحصیلی شهرستان های بویراحمد ، مارگون و دنا و بخش های دیشموک و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه در دو شیفت صبح و عصر در روز سه شنبه 20 دی ماه 1401 تعطیل خواهد بود .

نیکروز گفت : مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های گرمسیری هم به صلاحدید فرمانداران در صورت لزوم تعطیل خواهد بود .

وی ادامه داد : کارکنان ادارات به غیر از دستگاه خدمات رسان در این سه شهرستان فردا با دو ساعت تاخیر به صورت شناور ، در محل کار حاضر می شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار