مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تحقق عدالت تربیتی و آموزشی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که این رویکرد با جدیت در مجموعه آموزش وپرورش استان دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 11 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه درجلسه قرار گاه جهادی و عدالت تربیتی برای ارتقاء آموزش در مدارس استان گفت: امکانات آموزشی برای مناطقی که حتی یک دانش آموز هم دارد در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

 

وی، هدف قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی را کاهش فاصله ها و رفع محرومیت های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و کم برخوردار با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهرها عنوان کرد و گفت: این مهم نیازمند تلاش جمعی در قالب کارگروه ها و مشارکت اعضای درون و برون دستگاهی است.

 

عزت خواه با تشکر از اهتمام اعضای قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی و پیگیری های دبیرخانه استانی گفت: گروههای جهادی برای اعزام به مناطق روستایی وحاشیه شهرها برای کمک به پیشرفت علمی دانش آموزان با آموزش وپرورش هماهنگی های لازم را داشته باشند.

 

وی بیان کرد کار در حوزه تعلیم و تربیت به علت گستردگی از عهده یک دستگاه برنمی‌آید و بر همین اساس نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاهها وگروهای جهادی در این حوزه هستیم.

 

 سید رضا حسینی نیک مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: جمع آوری مدارس کانکسی بالای 10 نفر و نوسازی مدارس سنگی نا ایمن دردستور کار دولت قرار گرفته است.

 

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز از شناسایی 1120 نفر از بازماندگان از تحصیل در سنین 6 تا 17 سال خبر داد و گفت: از این تعداد 50 درصد شناسایی شده که 70 درصد آنها به چرخه آموزش برگشته اند.

 

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ارتقای عدالت تربیتی و بررسی افراد جامعه به خدمات آموزشی و پرورشی رایگان و باکیفیت و همچنین افزایش مشارکت معلمان، اولیا، نهاد‌های دولتی و عمومی، مردمی، خیریه و غیر دولتی در بهسازی آموزشی از اهداف این قرارگاه است.

 

در این جلسه اعضای قرار گاه جهادی و عدالت تربیتی دیدگاههای خویش را در رابطه با کمک به عدالت آموزشی و تربیتی در سطح استان مطرح وتبادل نظر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار