در این بین گاه و بیگاه افرادی تلاش می کنند در کنار مردم مطالبه گر و درخواست های ان ها در خصوص این صندوق باشند که البته مسئولین یا شخصیت ها بهتر است اگر می خواهند اقدامی کنند یا سکوت کنند و یا شفاف مسئولین را به چالش بکشند !
کد خبر: ۱۰۸۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 14 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای صندوق سرمایه گذاری در شهرستان بهمئی مدتی است که در رسانه ها فروکش کرده اما انچه که بسیار مهم است سرمایه گذاران نگون بختی است که می بینند کل سرمایه و زندگی شان جلوی چشمشان از دست رفته هر چند فعلا دستگاه قضایی که مرجع رسیدگی به پرونده است تلاش می کند امیدهای مردم برای رسیدن به سرمایه هایشان را زنده نگه دارد .
در این بین گاه و بیگاه افرادی تلاش می کنند در کنار مردم مطالبه گر و درخواست های ان ها در خصوص این صندوق باشند که البته مسئولین یا شخصیت ها بهتر است اگر می خواهند اقدامی کنند یا سکوت کنند و یا شفاف مسئولین را به چالش بکشند ! از میان افرادی که تلاش کرده اند تلنگری به مسئولین بزنند که سریعتر چاره اندیشی کنند امام جمعه تازه منصوب شده قلعه رئیسی است که خواستار تسریع در اقدام در راستای احقاق حقوق مرد شده است .
امام جمعه بهمئی گفت: الان مطالبه میکنم هشدار میدهم مسئولان استان وضعیت شهرستان بهمئی را ببینند این مردم صورت خودشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند.
حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: به خاطر ضعف بعضی از نهادهای متولی کار و بی توجهی به آموزش کار و سرمایه گذاری و عدم نظارت ها عدم مراقبت های بعضی از مسئولین وضعیت اسف بار صندوق سرمایه گذاری در این شهرستان اتفاق افتاد.
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: اگر مسئولان تدابیری نیندیشند اگر به یاری این مردم نیایند اگر چاره اندیشی نکنند در آینده شاهد روند رو به افزایش آسیب های اجتماعی در این شهرستان خواهیم بود.
وی عنوان کرد: باید مسئولین از قبل چاره اندیشی میکردند که این اتفاق نیفتاد.اما الان هم نگذارید شرایط از این بدتر شود اقدامی کنید.
حجت الاسلام صلواتی افزود: مردم که همدرد نمی خواهند مردم عمل میخواهند این مردم مردمی شریف عزیز وفادار به انقلاب و ارزش های انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی هزینه دادند.
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: ۱۲۵ جوان این شهرستان تقدیم انقلاب شد بیش از ۶۵۰ جانباز تقدیم انقلاب کردند این مردم را دریابید.
وی گفت: وزیر محترم کشور وزیر کار رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار به یاری این مردم بیاید کمرشان زیر بار مشکلات معیشتی فقر بیکاری و ناکار آمدی بعضی از مسئولان و نهایتا این صندوق سرمایه گذاری خم شده است.
حجت الاسلام صلواتی افزود: الان مطالبه میکنم هشدار میدهم مسئولان استان وضعیت شهرستان بهمئی را ببینند این مردم صورت خودشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند.
وی گفت: اینجا مطالبه میکنم امیدوارم مسئولان مجاهدانه وارد میدان شوند و به یاری مردم بیایند.
امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: از مردم شریف درخواست میکنم در مسیر قانون اخلاق در مسیری که فرهنگ و اعتلای این مرز و بوم را نشان میدهد مطالبه خود را پیگیری کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار