مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدتاکید کرد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع در دهه پرشکوه فجر در راستای انتقال مفاهیم انقلاب و معرفی حوادث آن دوران به نسل های جدید در سطح مدارس استان خبرداد. 
کد خبر: ۱۰۸۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ 14 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جلسه شورای آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران یا حضور معاونین ،روسای شهرستانها ومناطق ، و روسای ادارات ستادی اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت؛ سهل ترین و ارزان ترین راه برای بهبود تمامی شاخص‌های یک جامعه، آموزش و پرورش است. 

وی آموزش وپرورش را محور تحول در جوامع بشری دانست و بیان کرد: اگر به دنبال آن هستیم که جامعه‌ای سالم و به‌دوراز آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم باید به مدرسه توجه نموده و در آن سرمایه‌گذاری کنیم. 

عزت خواه با بیان اینکه در آستانه برگزاری مرحله اول کنکور در روزهای 29 و30 دیماه در سطح استان هستیم گفت: با بسیج امکانات از همه ظرفیتها برای برگزاری سالم کنکور استفاده کنید .

وی خواستار توجه ویژه روسای آموزش وپرورش به جشنواره ها و المپیادهای دانش آموزی شد وگفت: سنجش به موقع نو آموزان بدو ورود به دبستان در دستور کار قرارگیرد .

مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه قریب به 30 هزار نفر دانش آموز در مدارس غیر دولتی در حال تحصیل هستند خطاب به روسای آموزش وپرورش گفت: توجه و نظارت بر مدارس غیر دولتی را سرلوحه خویش قراردهید و با آنها ارتباط خوبی داشته باشید.

عزت خواه توجه به روابط عمومی ها برای انعکاس مطلوب برنامه های آموزش وپرورش را یاداور شد وگفت: شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش را در همه شهرستانها تشکیل دهید و با اطلاع رسانی به موقع و به هنگام زمینه را برای روشنگری افکار عمومی و بیان خدمات آموزش وپرورش فراهم نمایید.

  وی تعامل و هماهنگی همه واحدهای اداری برای ایجاد همگرایی را مهم دانست و گفت: با برگزاری کارگاههای آموزشی و توانمند سازی مدیران و معلمان بستر را برای آموزش مطلوب دانش آموزان فراهم نمایید.

 

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، برنامه ریزی برای دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در مدارس را مهم دانست وگفت: انتقال مفاهیم و تبیین شرایط پیروزی انقلاب اسلامی و بیان خدمات نظام اسلامی در طول 43 سال گذشته برای نسلهای جدید یک ضرورت است.

وی خواستار تلاش و برنامه ریزی عالمانه ، هوشمندانه و هنرمندانه برای تبیین روزهای پرشکوه فجر انقلاب اسلامی در مدارس شد.

عزت خواه در پایان از میزبانی خوب آموزش وپرورش گچساران در برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش استان تقدیر وتشکر کرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ارتقاء سلامت اداری نیازمند نظارت همگانی بر اجرای دقیق قوانین ومقررات اداری است.

محمد دانشی نسب با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت در حوزه فرهنگ عمومی جامعه بسیار موثر است و می‌تواند نقش بسیار مهمی در این حوزه ایفا کند گفت: تلاش می کنیم با پاسحگویی مناسب به ارباب رجوع رضایت مندی مطلوب را از دستگاه تعلیم و تربیت را فراهم نماییم.

وی حضور مستمر و به موقع و ایجاد حس نظارت همراه با سرعت و دقت را از برنامه های کاری اداره ارزیابی عملکرد عنوان کرد وگفت: وظیفه آموزش‌وپرورش، تعلیم و تربیت نسل‌ آينده است و برای فرهنگ سازی در حوزه سلامت اداری باید نظارت همگانی شکل بگیرد.

در این جلسه معاونین و روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق گزارشی از ماموریتهای حوزه کاری خویش ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار