کد خبر: ۱۰۸۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ 16 January 2023

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 1550 مورد پایش مصرف گاز از دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی این استان از زمان آغاز طرح خبر داد که در پی آن، برای 134 سازمان اخطار صادر و گاز 12 اداره دولتی قطع شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ؛ ریحان بهادر با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گازطبیعی، این شرکت از ابتدای آذرماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده که در این ارتباط تاکنون 1550 مورد پایش را انجام داده است.
وی تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطار قطع برای اماکن متخلف صادر خواهد شد. در همین راستا گاز 12 سازمان در پی رعایت نکردن الگوی مصرف گاز و به دلیل رعایت نکردن بخش‌نامه‌های ابلاغی درباره مصرف بهینه گاز و تنظیم دمای اداره با دمای رفاه، قطع شده است.
بهادر با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم‌های کارشناسی این شرکت، از تاکید بر رعایت دمای 18 تا ۲۱ درجه در فضای داخلی و دمای 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده خبرداد و گفت: توجه به پایداری این وضعیت از جمله مهمترین وظایف تیم‌های پایش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار