مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش دستگاه‌های این استان در پی اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ 16 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا نیکروز روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در نشست ستاد مدیریت بحران استان، افزود: آمادگی تمام دستگاه‌ها و ارتقای سطح آمادگی با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی در استان ضروری است.
وی با بیان اینکه ورود سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه به جو استان را خواهیم داشت، اظهار کرد: درگیری شهرستان‌های سردسیری با بارش برف در پی ورود این سامانه دور از انتظار نیست و باید سطح آمادگی مدیریت بحران در بالاترین حالت حفظ شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات ایجاد شده در پی بارش برف گذشته خاطرنشان کرد: هنوز شاهد وجود شاخه‌های شکسته شده درختان در معابریم که باید جمع آوری شود.
نیکروز برنامه محوری را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در صورت بارش برف اولویت بازگشایی مسیرهای اصلی، شهری، مراکز حساس و معابر اصلی باشد.
وی ارتقای فرهنگ مشارکت مردمی در مدیریت بحران‌ها را لازم دانست و ادامه داد: تبیین این مهم توسط رسانه‌ها مورد تاکید است.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بر هماهنگی بخشداری‌ها و دهیاری‌های تاکید و عنوان کرد: هماهنگی با مراکز بهداشتی برای انتقال بیماران نیز انجام شود.
نیکروز خواستار توجه بیشتر در بحث فعالیت اصناف شد و بیان کرد: فعالیت پایدار نانوایی‌ها از جمله مواردی است که باید دیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار