در هفته گرامیداشت مقام مادر صورت گرفت؛
منصور بیژنی مدیر کل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه استان از آزادی 11 نفراز زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳ 17 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ مدیر کل زندان های استان با اعلام این خبر گفت: با تلاش ستاد دیه استان به مناسبت سالروزایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) وپاسداشت مقام مادرو روز زن، تعداد11 زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: بدهی این زندانیان مبلغ ۱ میلیارد و 358 میلیون تومان بود که مبلغ 657 میلیون تومان توسط کمیته صلح وسازش ستاد دیه از شکات گذشت و رضایتمندانه اخذ گردیده و ما بقی با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمکهای خیرین و نیکوکاران از زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند.

بیژنی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد دو نفر زن و 9 نفر مرد بوده اند، تصریح کرد: تمام تلاش ما، شورای‌ها ی حل اختلاف مستقر در زندان ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان در کسب نمائیم ولی انصاف اینجاست که طلبکار نیزبایستی به حق خود برسد، لذا از همه ی نیکوکاران و خیرین می‌خواهم تا جهت آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار