معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با خانواده شهدای دانش آموز « برزو فروتنی و اردشیر ارمغان» در منطقه چاروسا دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ 18 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در سفر به بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه با خانواده شهدای دانش آموز برزو فروتنی و اردشیر ارمغان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها ی صمیمی گفت: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا، افتخاری برای ما مسئولین است و انگیزه ما را برای خدمت به جامعه مضاعف می کند. 

وی افزود: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خویش، به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان و نوجوان جامعه است و می‌بایست در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها بهره گیریم.

در این دیدار که مدیر و معاونین آموزش وپرورش چاروسا و روسای ادارات حقوقی ،فنی وحرفه ای و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان حضور داشتند ، از خانواده معظم شهیدان «برزو فروتنی و اردشیر ارمغان» با اهداء لوح سپاس تجلیل شد. 

 شهید « برزو فروتنی » دانش آموز پایه ی دوم دبیرستان به صورت بسیجی به جبهه های حق علیه باطل اعزام و سرانجام در سن 22 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد. زیارتگاه آن شهید والا مقام در روستای گشتیاری بخش چاروسا است.

دانش آموز شهید «اردشیر ارمغان نیز در عملیات کربلای 4 جزیره مجنون در سن 13 سالگی آسمانی و پیکرپاک ومطهرایشان در گلزار شهدای قلعه رئیسی به خاک سپرده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار