نماینده سازمان سنجش خطاب به کنکوری ها و عوامل اجرایی کنکور:
جلسه توجیهی عوامل اجرایی حوزه های برگزاری کنکور شهرستان لنده در سالن خدیجه کبری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 18 January 2023

در این جلسه نماینده سازمان سنجش اعلام نمود، ورود هرگونه مواد خوراکی به حوزه برگزاری کنکور ممنوع می باشد و هیچ دانش آموزی نباید جواهرات، بدلیجات و وسایل جانبی چون هندزفری، ماشین حساب، تراش هوشمند و پاکن و ماسک فیلتر دار وارد حوزه ی امتحانی نماید.

به گزارش تابناک-در این جلسه که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش و  کارکنان ستادی، مدیران حوزه های برگزاری، مخزن دار حفاظت، حراست، رابط، بازرس بدنی، مراقب و مستخدم برگزار شد ایشان به عنوان نماینده سازمان سنجش نکات و تذکرات لازم را به عوامل اجرایی یادآور شد.

نماینده سازمان سنجش در سخنانی کنکور را حساس ترین رویداد علمی و سرنوشت ساز برای فرزندان منطقه عنوان کرد و از عوامل اجرایی کنکور امسال خواست متعهدند از همیشه پای کار باشند.

وی خطاب به عوامل اجرایی گفت؛ امسال در تمامی حوزه ها نمایندگان سازمان سنجش، یک نماینده از دانشگاه یاسوج به عنوان نماینده معین و یک نماینده از اداره کل آموزش و پرورش به صورت مستقل کار نظارت بر برگزاری کنکور را انجام تا خواهند داد.

آهنین جان در ادامه گفت دانش آموزان و اولیاء گرامی شایعات مطرح شده در فضای مجازی و کلاهبرداران مبنی بر فروش سوالات کنکور را جدی نگیرند کما اینکه در سال گذشته نیز سوالات تقلبی با مبالغ کلان چند ده میلیونی به دانش آموزان فروخته شد و آن ها را دچار ضرر و زیان کرد، ایشان در ادامه گفت در سال گذشته برای 8 نفر از متخلفین در شهرستان لنده رای قضایی صادر و ضمن حبس و جریمه نقدی تا ده سال از شرکت در کنکور محروم شده اند.

نماینده سازمان سنجش خطاب به عوامل اجرایی کنکور گفت هیچ داوطلبی حق خروج از جلسه کنکور را ندارد و در صورت خروج، برگشت به حوزه ی امتحانی ممنوع است.

وی یادآور شد خود عوامل اجرایی نیز حق ترک حوزه امتحانی را ندارند و هیچ یک از عوامل اجرایی نباید بالای سر هیچ دانش آموزی قرار بگیرد و این کار ممنوع است.

نماینده سازمان سنجش خطاب به عوامل اجرایی  همراه داشتن تجهیزات الکترونیکی شامل تلفن همراه، ساعت، دستبند، عینک و انگشتر هوشمند، همچنین ماشین حساب، پیجر و هندزفری، خودکار و پاک کن هوشمند، کتاب، جزوه، نت و یادداشت در جلسه آزمون غیرمجاز عنوان و گفت داوطلبان باید از به همراه داشتن این لوازم خودداری کنند.

وی متذکر شد، وسایل فلزی مانند گل سر، تل، آینه، ساک، کیف دستی، مواد خوراکی به جز آب آشامیدنی از دیگر مواردی است که داوطلبان نباید به همراه داشته باشند.

باید اصل کارت ملی یا شناسنامه، ۲ عدد مداد سیاه نرم پررنگ، پاک کن و تراش و همچنین ماسک اضافی سه لایه معمولی را داوطلبان باید در جلسه آزمون همراه داشته باشند و تمام این وسایل قبل از ورود تست شوند.

در ادامه جلسه حاج  انصاری رئیس دادگستری شهرستان لنده در سخنانی ضمن تاکید بر حفظ آرامش داوطلبان در حین برگزاری کنکور از برخورد قاطع و قانونی با مسولینی که در برگزاری کنکور دچار قصور می شوند خبر داد، ایشان همچنین گفت با رابطین و دانش آموزان متخلف نیز به اشد مجازات برخورد می  شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار