گزارش اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تیم اعزامی به منطقه زیلایی را همراهی کرد که آنچه در ادامه امده است گزارشی کوتاه از این عملیات انتقال دانش آموزان کنکوری است که تا ساعت حدود ۴ صبح ادامه داشت.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 19 January 2023

امروز و فردا امتحان مرحله اول کنکور که برای اولین بار در تاریخ این آزمون سرنوشت ساز برای دانش آموزان اجرا می‌شود در حال برگزاری است. از آنجایی که این فصل سال همواره در مناطق روستایی و دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد، عبور و مرور به دلیل بارش برف، یخبندان جاده‌های بازگشایی شده و هزینه بر بودن تردد برای مردم، به سختی صورت می‌گیرد، حضور دانش آموزان کنکوری در مراکز برگزاری بسیار سخت است.
روز گذشته تماسی با حوزه مدیریت بحران گرفته می‌شود که تعداد زیادی از دانش آموزان بخش زیلایی به دلایلی قبل از کنکور نتوانسته اند خود را به یاسوج محل برگزاری آزمون برسانند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم پس از گزارش مدیریت بحران خواستار برنامه ریزی فوری برای انتقال این دانش آموزان می‌شود.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تیم اعزامی به منطقه زیلایی را همراهی کرد که آنچه در ادامه امده است گزارشی کوتاه از این عملیات انتقال دانش آموزان کنکوری است که تا ساعت حدود ۴ صبح ادامه داشت.
نکات مهم این عملیات، بارش برف شدید و یخبندان مسیر علی رغم برف روبی و نمک پاشی، دمای گا‌ها تا ۱۲ درجه زیر صفر در ساعات پایانی شب و در برخی مناطق، انجام عملیات نجات خودرو‌های گیرافتاده در مسیر که علی رغم تاکید بر خطرناک بودن سفر شبانه، تعداد زیاد دانش آموزان که متاسفانه باز هم با وجود تاکیدات و هشدار‌ها، قبل از بارش سنگین اخیر و بحرانی شدن وضعیت جاده خود از منطقه خارج نشده بودند و تردد خطرناک، بود که نهایتا با تلاش بسیار خوب دستگاه‌های اعزام شده به منطقه با خیر و سلامت کامل دانش آموزان به پایان رسید.
آنچه که در فیلم زیر منتشر می‌شود بخش کوچکی از یک عملیات حدودا ۱۰ ساعته برای انتقال دانش آموزان کنکوری از منطقه محروم زیلایی به یاسوج است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
سلام من یک کارگرم ک ۵ روزه میرم سر گذر ب خاطره سرما کار بهم نمیخوره ب فاطمه زهرا ع دوتا طفل داررم مستعجرم ب همون حضرت عباس ع قسمتون میدم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه ب همین امام رضاع فقط هزارتومن دارم پول نون واسه بچه هام ندارم تورو ب خدا انسانیت کنین کمکم کنین شماره کارت
(۵۸۵۹.......۸۸۹۰۲۴۸)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار