مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان : نمایش "وارث " به نویسندگی محمود خرم آزادی و کارگردانی داود پارسا تولید واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد توانست شش جایزه را در جشنواره ملی تئاتر ایثار کسب کند.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 20 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اکبر آیین گفت: هفتمین جشنواره ملی ایثار در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی است که ۱۳ اثر در بخش صحنه‌ای و همچنین ۱۸ اثر در بخش خیابانی به اجرا در آمد.

وی افزود: نمایش "وارث " به نویسندگی محمود خرم آزادی و کارگردانی داود پارسا تولید حوزه هنری استان در جشنواره تئاتر ملی ایثاراجرا شد که پس از اعلام آرای هیئت داوران هفتمین جشنواره ملی ایثار توانست شش جایزه را در بخش‌های مختلف کسب کند.

آیین با اشاره به جوایز کسب شده گفت: این جوایز شامل کسب رتبه اول نویسندگی برای محمود خرم آزادی، رتبه دوم طراحی صحنه برای داود پارسا، تقدیر بازیگری مرد برای داود پارسا، تقدیر بازیگری زن برای شکوفه عاشوری، تقدیر بازیگری خردسال برای ابوالفضل پارسا و تقدیر طراحی پوستر و بروشور برای ناهید کاووسی بوده است.

وی تصریح کرد: در نمایش "وارث " بازیگرانی همچون داود پارسا، شکوفه عاشوری، راضیه فصیح، محمد دشتی، ابوالفضل پارسا، احمد فرهادی، سمانه منصورآبادی، داود هاشمی، مجتبی توکلی، محمد اسدی و مهدی حسینی حضور دارند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان تصریح کرد: سایر عوامل نمایش "وارث " طراح صحنه داود پارسا، طراح لباس راضیه فصیح، دستیار کارگردان احسان جابرزاده، طراح و اجرای نور و موسیقی محمد رضایی و اجرای دکور داود هاشمی هستند.

وی با اشاره به خلاصه این نمایش اظهار کرد: وارث تنها فرزند جهان به جنگ می‌رود و در عملیات کربلایی چهار شهید می‌شود و جهان بعد از مدتی به دنبال وارث به مناطق جنگی می‌رود و هیچ اطلاعی از وارث پیدا نمی‌کند و خودش هم دچار موج انفجار می‌شود. جهان ناامید به خانه برمی‌گردد و هنوز چشم انتظار تنها وارثش مانده...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار