بانوان زیر ۵۰ سال سن می‌توانند با انعقاد قرار داد با تامین اجتماعی از مزایای بیمه زنان خانه دار بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ 20 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تامین اجتماعی این استان گفت: زنان خانه‌دار در این نوع بیمه براساس سه نرخ ۱۲ درصد از خدمات بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، نرخ ۱۴ درصد خدمات بازنشستگی و فوت (قبل و بعد از بازنشستگی) نرخ ۱۸ درصد خدمات بازنشستگی، فوت (قبل و بعد از سن بازنشستگی و از کارافتادگی) بهره‌مند می شوند.

 

رسول چراغ سحر تاکید کرد: متقاضیان به صورت غیرحضوری، بدون مراجعه به شعب تامین اجتماعی و با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس اینترنتی www.es.tamin.ir می‌توانند نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های خاص بیمه زنان خانه‌دار امکان انتخاب نرخ پرداخت حق‌بیمه و دستمزد مبنای پرداخت حق‌بیمه است.

 

وی تاکید کرد: زنان و دختران با انتخاب این بیمه می‌توانند تحت پوشش همسر و یا هرکدام از والدین‌شان که دارای بیمه و یا مستمری‌بگیر هستند، باقی بمانند.

 

چراغ سحر بهره‌مندی از دفترچه درمانی، بیمه از کار افتادگی، بیمه فوت پیش از بازنشستگی و استفاده از حقوق بازنشستگی پس از پایان مدت زمان قرارداد را از مزایای طرح بیمه فراگیر تامین اجتماعی برشمرد.

 

وی درباره دوره پرداخت بیمه زنان خانه دار هم گفت: هر یک از بانوان پس از ۱۰ سال می توانند بازنشسته شوند.

 

چراغ سحر عنوان کرد: نرخ بیمه زنان خانه براساس انتخاب آنان برای خدمات درمانی یا دیگر حمایت ها ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

 

وی تاکید کرد: تاکنون هزار و ۴۱۹نفر از زنان خانه دار این استان در قالب "طرح فراگیر"، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
کارکنان شما خیلی راه قانونی رو جلو کار فرما گذاشتند کارگران زیادی رو بیچاره کردنند یکی خودم در هر ماه یک روز بیمه خود شما راهنمای کار فرما بودیید گفتید هر بیمه گذاری رو یک روز در ماه حساب کن بگو بیمه هستی ای کاش قانونی بیاد وما حق خود را بگیریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار