امام جمعه دهدشت گفت: اروپا با تروریستی خواندن سپاه ایران، امنیت خود را به خطر انداخت و بداند اگر سپاه و شهید سلیمانی نبود امروز چکمه‌های داعش بر سینه اروپا بود.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 20 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت با توجه به انحراف برخی در حوادث اخیر اظهار کرد: این‌ها ماهیت انقلاب را نفهمیده‌اند، ما انقلاب کردیم که احکام الهی اجرا شود.

امام جمعه دهدشت تحریم سپاه توسط اروپا را یادآور شد و با بیان این‌که این اقدام وجاهت بین‌المللی ندارد و نمی‌شود نهاد نظامی یک کشور را تحریم کرد گفت: این اقدام خلاف قوانین بین‌المللی است.

وی افزود: تحریم و تروریستی خواندن سپاه چیز جدیدی نیست، سپاه همواره زیر تیغ دشمنان بود و به همین علت ایستادگی کرد و امروز خار در گلوی دشمن است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: ملت ما حامی سپاه و نیروهای امنیت است و مجلس شورای اسلامی باید موضع قاطع و جدی مقابل این عمل دشمن داشته باشد.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: ما از سپاه خود به‌خاطر انتقام سخت، برای نابودی داعش و دفاع از مردم، برای ضربه‌زدن به جاسوس‌ها و گاندوها، برای مدافعان حرم و وطن، برای محرومیت‌زدایی، برای موشک‌های امنیت‌ساز، برای حفظ آب‌های نیلگون خلیج فارس و برای حفظ امنیت متشکریم.

وی تصریح کرد: اروپا با این کار امنیت خود را به خطر انداخت و بداند اگر سپاه و شهید سلیمانی نبود امروز چکمه‌های داعش بر سینه اروپا بود.

وحدانی‌فر بیانیه رژیم کودک‌کش صهیونیست‌ها در خصوص حمله به تاسیسات ایران را یادآور شد و خطاب به نتانیاهو گفت: قبل از این که به فکر حمله به تاسیسات ایران باشید حتما جلیقه و قایق برای مردم خود باشید، این‌جا ایران سلیمانی‌هاست، ما حتما کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار