جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بود صبح امروز برای ادامه سوال از شهردار برگزار شود که بدلیل غیبت پنج نفر از اعضا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ 22 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "کیوان آشنا" رئیس شورای شهر یاسوج روز یکشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ در خصوص این جلسه که تشکیل نشد، گفت: به برخی افراد سیاسی نباید اعتماد کرد چراکه گا‌ها ضعیف‌ترین قشر را بخاطر رسیدن به اهداف خودشان چماق می‌کنند.

وی افزود: طی روز‌های قبل بار‌ها به آقای شهردار و مجموعه شهرداری فشار آوردم و تماس داشتم که حقوق کارگران شهرداری را پرداخت کنید.

آشنا اظهارکرد: وقتی آقای شهردار را برای طرح سوال به جلسه شورا دعوت می‌کنیم باید با آرامش خاطر و فکر راحت سوالات پرسیده و پاسخ دهد، اگر قرار باشد با غوغاسالاری کارمان را پیش ببریم، کار‌ها پیش نمی‌روند.

رئیس شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: مردم وظیفه مهمی را به ما سپردند تا خدمتگزار آن‌ها باشیم طی پنج شش سالی که در شورا خدمت مردم بودم شهردار تمام تلاش خود را کرد، البته منابع مالی محدود است و فقط چند درصد بودجه محقق شد، شهرداری مجموعه‌ای است که درآمدش از جیب مردم تامین می‌شود و جیب مردم را باید دید.

آشنا تصریح کرد: دفترچه‌ای را تصویب کردیم که اگر قرار باشد، فشاری آورده شود فشار بر گرده مردم می‌آید که ناچاریم جا‌هایی نرمش هم داشته باشیم و به مردم فشار نیاوریم ولو اینکه از طرف نیرو‌های شهرداری برای حقوق تحت فشار قرار بگیریم. هوای مردم را داریم ناچاریم جا‌هایی بد هم بشنویم تا فشاری به مردم و شهروندان نیاید.

وی با بیان اینکه برخی همکاران ما سفسطه می‌کنند و زیرکانه از زیر بار مسئولیت در می‌روند، ادامه داد: اینکه یکی از اعضای شورای شهر در مصاحبه‌ای بقیه اعضا را دعوت به شنیدن صدای مردم کند، من صدای مردم را بهتر از این هم کار شنیده ام، شنیدن صدای مردم اصلاح امور شوراست، باید اول خودمان را اصلاح کنیم بعد برای دیگران تصمیم بگیریم.

رئیس شورای شهر یاسوج عنوان کرد: تا زمانی که شورای شهر یاسوج اصلاح نشود هیچ کاری پیش نمی‌رود و شاید بخشی از مشکلات شهر و شهرداری بدلیل همین تفکر است که نه تنها بجای خود بلکه بجای دیگران هم تصمیم می‌گیریم و این مساله از نظر بنده نوعی تشویش اذهان عمومی است، یعنی‌ای مردم ما با شماییم، اما بقیه اعضا که هم فکر من نیستند با شما نیستند. این همکاران را دعوت می‌کنم که از این نوع اظهارنظر‌ها پرهیز کنند.

آشنا تاکید کرد: امروز شورای شهر دفترچه سال ۱۴۰۲ که عوارض تمام صنوف و خدمات شهری را در بر دارد، در دستور کار برای بررسی دارند که باید هفت عضو شورا دغدغه بررسی این دفترچه را داشته باشیم نه اینکه پنج نفر در این نشست غیبت باشند این غیبت معنادار است و احساس می‌شود که هماهنگ شده غایب هستند.

وی اظهارکرد: از پنج عضو شورا که در نشست امروز حضور نیافتند گله‌مند هستیم و امیدوارم که در جلسات بعد منظم‌تر و دلسوزانه‌تر پی کار باشند. امروز دوتا جلسه داشتیم یکی در خصوص بررسی دفترچه عوارض سال ۱۴۰۲ و دیگری ادامه طرح سوال از شهردار بود.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای شهر یاسوج تصریح کرد: اگر ما اعضای شورا دلسوز مردم هستند باید وقت اداری شهردار را نگیریم تا در خدمت به شهروندان و مردم باشد، اما اعضای شورا اصرار دارند که باید در وقت اداری در جلسات شورا حضور یابد که با توجه به زیاد بودن سوالات و برگزاری چند جلسه برای طرح از شهردار، واقعا ظلم به مردم است.

گفتنی است که جلسه امروز شورای شهر یاسوج که قرار بود صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر با موضوع ادامه سوال از شهردار و بررسی دفترچه عوارض شهرداری طی سال ۱۴۰۲ برگزار شود که به دلیل به حدنصاب نرسیدن، جلسه برگزار نشد. پنج عضو غایب شورای شهر یاسوج، هدایت اکبری، هدایت امیری، بهنام عباس نژاد، عطا دانشی و فرشید احمدی کیش بودند و کیوان آشنا و ایمان جاودانه به همراه نستهن مقدم شهردار یاسوج نیز حضور داشتند.

یادآور می‌شود که شورای شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دارای هفت عضو است که مطابق قانون برای رسمیت یافتن جلسه رسمی آن، دو سوم اعضا الزامی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
اعضای شورای شهر یاسوج حق دارند استیضاح نکنند وقتی که تا دلشون بخواد نیرو جذب کردن و استفاده بردن، مردم عزیز و باغیرت شهر یاسوج این اعضاء و مشکلاتی که به بار آوردن را به یاد داشته باشید تا روز رای گیری، مطمئن باشید در روز رای گیری برای التماس کردن حضور پیدا می‌کنند، از ماست که بر ماست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار