کد خبر: ۱۰۸۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 23 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهر امروز با حضور کارمندان آب و فاضلاب، امید صالحی رسماً به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان منصوب و از زحمات اسفندیار برخه تقدیر شد.
امید صالحی در این نشست ضمن قدردانی از وزارت نیرو، شرکت مهندسی و استاندار و مجمع نمایندگان استان گفت: مدیریت یعنی خلاقیت، شیوه مدیریت افراد مختلف بدون شک تفاوت‌های با یکدیگر دارد، شاید بخشی از مشکلات امروز این شرکت، ناشی از سبک خاص و عاطفه‌ای مهندس برخه بوده که امروز ما را با کمبود درآمد و مشکلات مالی روبرو کرده است.
صالحی گفت: من هر جایی شروع کردم با یک بحران روبرو بودم، در چرام زمانی کار را به عهده گرفتم که ۸ ماه حقوق معوق در آنجا بود بعد از آن در گچساران بحث هدفمندی یارانه‌ها مطرح بود و اینکه بخشی از درآمد‌ها برای نخستین بار باید در این محل هزینه می‌شد، اما خوشبختانه هر جایی بودم در پایان چالش‌ها مرتفع و به صورت قابل قبولی مدیریت را تحویل دادم. این در سایه برنامه ریزی و سازماندهی و حمایت و همراهی همکاران گرامی محقق شده است.
مدیرعامل آبفا بیان کرد: از همین امروز جلسات متعددی با همه مدیران ستادی و شهرستانی خواهم داشت تا با برنامه ریزی بتوانیم بحران‌ها را با سازماندهی از میان برداریم.
وی به بخشی از اولویت هایش اشاره و افزود: من با هیچکس تعارف ندارنم، تقویت کمیته انضباط کار برایم مهم است، اولین برنامه هدفمند من مدیریت مجموعه بر اساس قواعد و قوانین است و غیر از این هم چیزی از همکاران محترم نمیخواهم.
صالحی افزود: ما شرکتی داریم که حاصل دسترنج همه همکاران گرامی است، ایراد و اشکالی باشد باید همه در کنار هم و با حساسیت به دنبال مرتفع کردن آن باشیم.
وی با اشاره به حضور و همکاری بدون قرارداد برخی افراد در آبفا، تصریح کرد: باید وضعیت شرکت را از این نابسامانی‌ها خاتمه و نجات داد.
صالحی گفت: در حوزه پروژه‌های عمرانی ایراداتی هست، ما داریم در منطقه‌ای ۷ ماه از نصب شبکه‌ها می‌گذرد، اما انشعاب مردم وصل نشده است، باید پیگیری شود.
مدیرعامل جدید آب و فاضلاب گفت: آمده ام کار کنم، در همه حوزه‌ها کار کردم، نیامدم سیاسی کار کنم، آمده ام استعداد‌های بلا استفاده را شکوفا کنم. ما در معرض قضاوت مردم هستیم و هر کاری کنیم ثبت در کارنامه خودمان میشود پس خواهش و وخواسته من از همه همکاران و پیش‌تر خودم، کار، کار و کار برای مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار