جشن تکلیف ۷ هزار دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین مدیر کل مدیر اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و معاونین در حسینیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 23 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این آئین با حضور ۲ هزار دانش آموز شهرستان بویراحمد به نمایندگی از ۷ هزار دانش آموز دختر استان در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش در حاشیه این آئین به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) جشن تکلیف ۷ هزار دانش آموز دختر استان آغاز شد.
حسنعلی عزت خواه افزود: این آئین در بویراحمد به نمایندگی از کل استان و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد.
عزت خواه ادامه داد: جشن تکلیف در واقع شروع هم صحبتی با خداوند است و امیدواریم که این دختران بتوانند وظایفی که به عنوان تکلیف بر عهده دارند به درستی انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم به تابناک گفت: در شهرستان بویراحمد بیش از ۳ هزار دانش آموز دختر سن تکلیف خود را جشن گرفتند.
کورش دلشاد افزود: در ائینی که امروز و همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) در حسینیه ثارالله برگزار شد، ۲ هزار دانش اموز دختر این شهرستان حضور داشتند و بیش از هزار نفر دیگر هم در مدارس خود این آئین را جشن گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار