معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران مدارس افسران جهاد تبیین و تعلیم وتربیت هستند.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ 25 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  ایمان سبحان نژاد در نشست صمیمی با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی در لوداب با تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت : مدیران مدارس نقش مهمی در پویایی و بالندگی تعلیم وتربیت دارند.

 

وی با بیان اینکه آموزش زیربنای توسعه و تحول در جامعه است گفت: مدیران مدارس و معلمان رسالت عظیمی در تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد، مسؤلیت پذیر، خلاق و کارآمد برای آینده نظام اسلامی دارند که باید با استفاده از همه ظرفیتها برای آموزش مطلوب دانش آموزان بهره گیرند. 

 

وی ، رویکرد آموزش وپرورش در دولت سیزدهم را بر مبنای ستد تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: تربیت شش ساحتی دانش آموزان و شناسایی استعدادها و خلاقيتهای دانش آموزان در مدارس مورد تاکید جدی آموزش وپرورش است.

 

معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، بر نظارت مدیرانی بر کار معلمان و کلاس درس تاکید کرد و گفت: متولیان اصلی تعلیم تربیت مدیران و معلمان اند که در کفت مدرسه حضور دارند.

 

وی گفت؛ منطقه لوداب استعدادهای فراوانی دارند که با توجه به پراکندگی روستاها و مدارس نیازمند کار جهادی و انقلابي برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است. 

 

 

سبحان نژاد، مدیران مدارس را فرماندهان تعلیم و تربیت دانست و و خطای به مدیران مدارس گفت: با اخلاص و انگیزه الهی و با ارتباط موثر با دانش آموزان اولیا آنان‌ بستر را برای تعالی و پیشرفت دانش آموزان بیش از پیش فراهم آورید. 

 

وی بر برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت دانش آموزان اجرا شود تا اثرات بیشتری داشته باشد.

 

 مدیر آموزش وپرورش منطقه لوداب نیز در این جلسه گفت: ۲۳۴۰ دانش آموز در ۱۴۷ مدرسه مشغول تحصیل هستند که ۳۸۲ نفر کار آموزش آنها را بر عهده دارند. 

 

سید سعادت پوردانش به مشکلات آموزش وپرورش منطقه لوداب اشاره‌ کرد و گفت: ۱۵ مدرسه در اوداب فرسوده و نیازمند تخریب و بازسازی هستند و ۱۸ آموزشگاه نیاز به سرویس بهداشتی دارند.

وی تعداد مدارس کانکسی در لوداب را ۳۴ مورد عنوان کرد و گفت: در زمینه تجهیز مدارس و خوابگاههای شبانه روزی نیازمند همکاری اداره کل و خیرین هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار