مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هشت فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوعات گوناگون برای حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ توسط فیلمسازان و کارگردانان توانمند این استان تولید شده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 29 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری ؛ محمد حسن محمودی مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان گفت: یکی از رسالت‌های حوزه هنری تربیت و حمایت از فیلمسازان جوانی است که وارد عرصه فیلمسازی شده اند و هنوز در گام‌های ابتدایی روند کاری خود می‌باشند.

وی افزود: پیش از این نیز حوزه هنری استان در عرصه فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای در جشنواره‌های ملی ایثار، مبین، مقاومت، فیلم ۱۰۰، جشنواره فیلم کشور هندوستان و... شاهد درخشش آثار تولید حوزه هنری استان بوده است.

محمودی با اشاره به فیلم‌های تولید شده گفت: پس از اعلام فراخوان عمومی و بررسی فیلم نامه‌های دریافت شده، هشت اثر "بستنی" به کارگردانی مهدی صدیقی، "ضایعات" به کارگردانی علی صلاحی فرد، "فرزندان ایران" به کارگردانی اسحاق آقایی، "قطره‌ای آب" به کارگردانی مسعود مدنی، و سه فیلم "یک روز با زن عشایر"، "از جنگ تا کرونا"، "زباله و پاکبان ضد ویروس نیست" به کارگردانی سعید کریمی؛ برای حضو در جشنواره فیلم ۱۰۰ مورد حمایت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای بدلیل زمان کم و خلاقیت بالا قدرت اثرگذاری زیادی نسبت به فیلم‌های بلند دارد و دامنه مخاطب آن به دلیل محدوده انتشار آن در انواع پلتفرم‌ها بیشتر از فیلم بلند است.

محمودی تصریح کرد: صاحب نظران عرصه فیلم‌سازی معتقدند هنرمندان فیلمسازی که در بخش تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای اقدام به ساخت اثر می‌کنند افرادی به واقع ایده‌پرداز، خلاق و توانمند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار