تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد
با توجه به آماده باش کامل همه دستگاه‌های خدمات رسان و امداد رسان، مدیر کل مدیریت بحران به صورت سرزده بازدیدی از مرکز پایش هلال احمر داشت که در این بازدید وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد هلال احمر از مدیر عامل و پرسنل این جمعیت تشکر کرد و گفت که این موضوع را به بالاترین مقام استان گزارش خواهد کرد .
کد خبر: ۱۰۹۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 01 February 2023

نمره عالی مدیر کل مدیریت بحران به جمعیت هلال احمر + فیلم

یکی از دستگاه‌های خدمات و امدادرسان در شرایط بحران، جمعیت هلال احمر است که اگر اقدامات آن به موقع و در چهارچوب زمانی تعریف شده انجام شود در کاهش تبعات بحران بسیار اثرگذار است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از صدور اطلاعیه وضعیت نارنجی هواشناسی و اعلام آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری، جمعیت هلال احمر استان ضمن اعلام آماده باش کامل به همه پایگاه‌های استان، مجموعه مدیر و معاونین جمعیت هلال احمر هم به صورت مداوم در جادهه‌ای استان به صورت میدانی، شرایط موجود را مدیریت می‌کنند.
کاظم فلاحی دوست افزود: شب گذشته تا ساعت حدود ۲ بامداد بیش از ۱۵ مورد عملیات امداد و نجات صورت گرفت که ۷ مورد از این عملیات در برف و کولاک با کمک رسانی به حدود ۶۲۰ نفر انجام شد.
وی ادامه داد: ۳ مورد هم حادثه جاده‌ای صورت گرفت، در این حوادث که یک فوتی هم وجود داشت رهاسازی و امدادرسانی به مصدومان هم انجام گرفت.
فلاحی دوست گفت: ۳ مورد سیل و آبگرفتگی هم گزارش شد که به ۳۲ نفر از سیل زدگان امدادرسانی شد. ضمن اینکه در یک مورد هم عملیات نجات کوهستانی به ۳ نفر حادثه دیده انجام گرفت.
وی ادامه داد: در مجموع ۲۷ تیم با ۱۰۱ نیروی امدادی، به ۶۶۱ نفر حادثه دیده امدادرسانی صورت گرفت که این تیم‌ها با ۱۲ خودرو عملیات امداد و نجات انجام دادند.

توضیح تابناک : گزارش بالا مربوط به ساعت ۲ بامداد است 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد با توجه به آماده باش کامل همه دستگاه‌های خدمات رسان و امداد رسان، مدیر کل مدیریت بحران به صورت سرزده بازدیدی از مرکز پایش هلال احمر داشت که در این بازدید وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد هلال احمر از مدیر عامل و پرسنل این جمعیت تشکر کرد و گفت که این عملکرد خوب و پای کار بودن را به بالاترین مقام استان گزارش خواهد کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار