شهردار دهدشت خبر داد:
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در بازه زمانی دوازدهم بهمن‌ماه تا ۲۸ اسفندماه امسال پرداخت تعرفه عوارض خدمات شهری تا ۷۰ درصد تخفیف داده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ 01 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکویی اظهار کرد: شهرداری دهدشت به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر در بازه زمانی دوازدهم بهمن‌ماه تا ۲۸ اسفندماه امسال پرداخت تعرفه عوارض خدمات شهری تا ۷۰ درصد تخفیف داده می‌شود.

شهردار دهدشت، افزود: در بازه زمانی ۱۲ بهمن تا ۲۸ اسفند ماه امسال پروانه‌های مسکونی در سطح شهر دهدشت با تخفیف ۶۰ درصدی صادر می‌شوند.

وی با اشاره به سایر تعرفه‌های تخفیفی، عنوان کرد: در بازه زمانی ۱۲ بهمن ماه تا ۲۸ اسفند ماه امسال پروانه واحدهای صرفأ تجاری، رفاهی و بهداشتی نیز با تخفیف ۷۰ درصدی صادر می‌شوند.

شهردار دهدشت تصریح کرد: پروانه‌های تجاری و مسکونی با تخفیف ۶۵ درصدی، عوارض خودرویی و موتورسیکلت‌ها با تخفیف ۶۰ درصدی و تعرفه عوارض کسبه صنعتی و غیرصنعتی تا سقف ۶۵ درصد در بازه زمانی ذکر شده تخفیف داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تخفیف پرداخت عوارضات محاسبه شده فقط در بازه زمانی ۱۲ بهمن تا ۲۸ اسفندماه محاسبه شده و جرائم ساختمانی کمیسیون ماده ۱۰۰ شامل تعرفه تخفیفی نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار