به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی راه‌های روستایی از شب گذشته بعد از فروکش شدن بارش برف آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 02 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عابد محمدی با بیان اینکه دو هزار کیلومتر راه روستایی برف گیر در سه شهرستان دنا، بویراحمد و مارگون و مناطقی از چرام و کهگیلویه وجود دارد، افزود: با بارش برف بیشتر این جاده‌ها مسدود می‌شوند که امیدواریم تا فردا شب همه این راه‌ها بازگشایی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهمترین راه‌های روستایی برف گیر را در حوزه مارگون، قلعه ریئسی، دیشموک و بویراحمد عنوان کرد و ادامه داد: ۶۰ کیلومتر از راه روستایی سیلاب کلوار در شهرستان بویراحمد بازگشایی شده و کار بازگشایی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بازگشایی جاده مارگون به مورد زرد زیلایی امروز آغاز شده است، بیان کرد: کار بازگشایی جاده‌های برف گیر بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک نیز آغاز شده و به زودی به اتمام می‌رسد.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰ درصد راه‌های روستایی برفگیر بازگشایی شده اند، گفت: بیش از ۲۰۰ راهدار با ۱۲۰ خودروی سبک و سنگین در ۳۲ راهدار خانه در حال خدمت رسانی و بازگشایی این جاده‌ها هستند.

وی همچنین اضافه کرد: نمک زدایی جاده‌های اصلی انجام شده و همه این مسیر‌ها باز بوده و تردد به صورت در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار