نماینده ولی فقیه در استان
آیت الله حسینی با بیان اینکه در گذشته ایران وابستگی‌های زیادی به بیگانگان داشت، گفت: انقلاب اسلامی به وابستگی‌های سیاسی نظامی و علمی پایان داد و تحقیر‌ها و ذلت‌ها را از بین برد.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 02 February 2023

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسؤلان استانی و شهرستانی و جمعی از دانش آموزان در گلزار شهدای یاسوج و مدارس استان به صدا درآمد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده ولی فقیه در استان در آئین نواختن زنگ انقلاب با اشاره به اینکه امام (ره) منادی همه ارزش‌های الهی و انسانی بود، گفت: تمام آرمان‌های انبیاء و انسان‌هایی که به دنبال آزادی و عدالت بودند در نظام جمهوری اسلامی محقق شد.
آیت الله حسینی با بیان اینکه همه آنچه در نظام جمهوری اسلامی است در مسیر اهداف الهی است، افزود: امروز دستاورد‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف آشکار است و دشمنی‌هایی که در ابعاد مختلف شکل گرفته همه بیانگر این است که این انقلاب، انقلاب انبیا و اولیا الهی است.
وی ادامه داد: امروز همه دشمنی‌هایی که در طول تاریخ علیه انقلاب انبیاء انجام شد بر علیه نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در گذشته ایران وابستگی‌های زیادی به بیگانگان داشت، گفت: انقلاب اسلامی به وابستگی‌های سیاسی نظامی و علمی پایان داد و تحقیر‌ها و ذلت‌ها را از بین برد.
وی با اشاره به اینکه حکومت پهلوی دست نشانده غرب بود، افزود: همه تصمیم‌های کشور بر عهده بیگانگان بود که این سلطه پذیری با شروع انقلاب پایان یافت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در دهه فجر بیش از ده‌ها طرح عمرانی در استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد و شرح پروژه‌ها را اعلام خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تیز در این آیین گفت: دهه فجر یادآور روز‌های خاطره انگیز و شیرین انقلاب اسلامی است که به ورود امام امت استقلال و آزادی را برای ملت به ارمغان آورد.

حسنعلی عزت‌خواه افزود: دهه فجر فرصتی است تا در راستای جهاد تبیین، دستاورد‌های انقلاب اسلامی را پس از سال‌ها ایستادگی دربرابر نظام استکباری برای دانش آموزان بازگو کنیم.
وی با بیان اینکه بازگشت حضرت امام خمینی (ره) در آغازین روز این دهه به خاک ایران اسلامی، روند حرکت انقلاب را به سمت پیروزی سرعت بخشید و دل و جان انقلابیون و ملت ایران را برای غلبه بر طاغوت سرشار از امید ساخت تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام راحل، جانفشانی شهیدان والامقام و مشارکت مردم در ۲۲ بهمن ماه به پیروزی رسید.
در این آیین باشکوه سرود، دکلمه و برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار