فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از شهادت بسیجی داوود جاودانیان در حال امنیت پایدار در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات شمال‌غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ 03 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار حسن حکمتیان اظهار داشت: شب گذشته داوود جاودانیان از بسیجیان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات شمالغرب در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی دلیل شهادت این بسیجی را شدت سرما هنگام تغییر جابجایی شیفت عنوان کرد و افزود: هنگام جابجایی شیفت، ۱۵ بسیجی دچار آسیب شدند که یکی از این عزیزان به شهادت رسید و مابقی بعد از موفقیت عملیات جستجو نجات یافتند.

حکمتیان ابراز کرد: یکشنبه هفته آینده تشییع در یاسوج از کنگره شهدا تا گلزار شهدا برگزار می‌شود و بعد برای اعزام به شهرستان بهمئی بدرقه می‌شود و صبح روز دوشنبه از لیکک به سمت روستای کت برای تشییع بدرقه خواهد شد.

شهادت یک بسیجی در مقطه صفر مرزی

 

به گفته فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان، پیکر شهید «داوود جاودانیان» امشب از نقطه صفر مرزی در آذربایجان غربی به شیراز منتقل و سپس از شیراز به یاسوج انتقال داده می‌شود.
مراسم شبی با شهید در یاسوج
مراسم شبی با شهید داوود جاودانیان شهید مدافع امنیت فردا شب (۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ) بعد از نماز مغرب و عشا در محل کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج _ جنب میدان امام حسین (ع ) برگزار می شود و از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت می شود.
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری
روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت پایدار، داوود جاودانیان صبح یکشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل کنگره سرداران و شهدای استان تا گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.
همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح در شهر لیکک به سمت روستای کت در شهرستان بهمئی برگزار خواهد شد.

پیام تسلیت استاندار

در پی شهادت یکی از بسیجیان کهگیلویه و بویراحمدی در منطق هصفر مرزی شمال غرب کشور استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد .

در پیام احمدزاده آمده است :

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

بار دیگر عطر شهادت در کهگیلویه و بویراحمد پرافتخار و سرافراز پیچید و در سالروز ولادت باسعادت مولی الموحدین علی(علیه السلام) و در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، فرزندی از این دیار قهرمان پرور برای دفاع از مرزها و امنیت ایران اسلامی شربت شیرین شهادت نوشید.

شهید داوود جاودانیان از بسیجیان گردان امام حسین( علیه السلام) تیپ همیشه قهرمان ۴۸ فتح، که در حین انجام وظیفه در مرزهای شمالغرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تا گواه این موضوع باشد که امنیت اتفاقی نیست.

بی‌تردید درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون پاک و مطهر این شهدای والامقام، روز به روز بالنده‌ تر و باشکوه تر می‌شود.

اینجانب شهادت این بسیجی دلاور را به پیشگاه امام عصر(عجل الله فرجه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان شهید پرور بهمئی، تیپ ۴۸ فتح و خانواده ی معظم داغدار آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، شکیبایی و صبر جزیل را از درگاه قادر متعال مسألت دارم.

سید علی احمدزاده
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار