مدیر کل مدیریت بحران از آمادگی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پر رنگ در اولین رویداد کشوری مدیریت بحران ایران قوی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 06 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز در نشست هماهنگی این رویداد ملی که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: در این رویداد مهم که با حضور مسئولین ارشد کشور اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در موزه دفاع مقدس تهران ، خواهد بود ، بخش نمایشگاهی با نمایش دستاورد‌ها و تجارب، کارگاه‌های آموزشی، کنفرانس‌های علمی و بخش آثار فرهنگی و هنری استان‌ها برگزار می‌شود.
نیکروز افزود: استان ما دارای ظرفیت‌های گسترده دانشگاهی و اساتید مجرب است که باید تلاش شود این ظرفیت‌ها با ارائه مقالات، پژوهش‌ها و همچنین تولیدات علمی و داش بنیان در این رویداد در سطح ملی ارائه گردد.
وی با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگی گفت: پیوست فرهنگی این رویداد یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید با با استفاده از این فرصت، ظرفیت‌های فرهنگی و محلی استان به کل کشور شناسانده شود.
نیکروز افزود: در دیدار‌هایی که مسئولین ارشد مدیریت بحران کشور با مراجع عظام داشتند بار‌ها از تجارب موفق کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با سیل مانسون و آتش سوزی‌های گسترده سخن به میان امد و حتی خواستار استفاده از تجارب استان در این زمینه برای دیگر استان‌ها شدند.
مدیر کل مدیریت بحران خطاب به مدیران اظهار داشت: انتظار این است که در این رویداد ملی با همه ظرفیت موجود استان مشارکت و همکاری باشد.
نیکروز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مناطق مختلف استان نیازمند پیش بینی جایگاه‌هایی برای مدیریت بحران در شرایط اضطراری هستیم که در این زمینه دستگاه‌های مختلف با محوریت هلال احمر باید همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار