کد خبر: ۱۰۹۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 06 February 2023

به گزارش تابناک از گچساران،به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه حوزه اشتغال و خودکفایی مدد جویان کمیته امداد شهرستان گچساران در قالب 500 طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر 35میلیارد تومان و با حضور مسیولین استانی و شهرستانی در سالن فرهنگیان برگزار شد .

در این مراسم معاون حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، با برشمردن خدمات چهل و چهارمین ساله کمیته امداد به مدد جویان در این حوزه گفت:در سال ۱۴۰۱با هدف ایجاد اشتغال زایی، ۸هزارو یکصد و ده فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۱۰میلیارد تومان در بین مدد جویان استان ایجاد شده که سهم شهرستان گچساران از این فرصت ۶۰۰طرح اشتغال زایی می باشد.
جلال فر افزود: قبل از اجرای طرح اشتغال زایی، دادن آموزش به مدد جویان یکی از ضرورت های حوزه اشتغال می باشد،که در همین راستای هدف گذاری ۸هزارو ۱۰۰فرصت شغلی با اعتبار ۲میلیارد ریال با اتمام رسیده است.
وی اظهار داشت: از ۸هزارو یکصدو ده هزار فرصت شغلی عنوان شده تاکنون در استان ۵هزارو ۱۰۰طرح ایجاد اشتغال زایی اجرایی شده است.
جلال فر با انتقاد از پرداخت تسهیلات توسط بانک ها به مدد جویان عنوان کرد: ایجاد چنین فرصت شغلی در بین مدد جویان استان یک فرصت خوبی برای اشتغال زایی پایدار می باشد پس انتظار می رود بانک ها در پرداخت تسهیلات نهایت همکاری را داشته و موانع ایجاد نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار