امام جمعه گچساران گفت: در این شهرستان فقر بیداد می‌کند و آمار بیکاری این شهر نفتی در استان حرف اول را می‌زند، عدالت را رعایت کنید.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ 06 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس حجت الاسلام سید امین‌حجازی در جشن دهه فجر مددجویان کمیته امداد گچساران اظهار کرد: برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای ایران به خوبی به چشم می‌خورد.

وی بیات کرد: در زمان طاغوت کتاب‌های مجلس ملی به همراه مهر آن را دزدیدند، در آن زمان اموال ایران را مستکبرین به غارت بردند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: امام انقلاب کردند تا به ایران عزت دهد و قانون کاپیتالاسیون را لغو کند، قانونی که می‌گفت هر آمریکایی در ایران مرتکب جرم شود نباید با او برخورد صورت گیرد و اگر اتفاقب در آمریکا برای یک شهروند ایرانی رخ دهد نیز کسی حق اعتراض ندارد.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: یعنی ملت ایران رسما برده اجنبی‌ها شده بود، امام راحل گفتند به عنوان مرجع تقلید این قانون را رد و لغو می‌کنم.

وی گفت: انقلاب اسلامی به ایران منزلت و حریت داد، عشایر و روستا‌ها در دوران طاغوت آدم حساب نمی‌شدند در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی ارزش‌های انساتی و والا به آن‌ها بازگردانده شد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: برخورد در زمان طاغوت به گونه‌ای بود که برای افراد حیثیت نمی‌گذاشتند، ولی در حال حاضر انقلاب عزت و قدرت روحی را برای مردم به ارمغان آورد.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد: اگر ملت جایگاه عظیم و رفیع حجاب و عفاف و حلال و حرام را بفهمند مورد توجه خداوند قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به آمار ایحاد اشتغال توسط کمیته امداد در گچساران افزود: چطور از ۸ هزار و ۱۰۰ سهمیه ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد تنها ۶۱۰ نفر سهم گچساران بوده است.

امام جمعه گچساران خطاب به مسئولان کمیته امداد اظهار کرد: آیا جمعیت گچساران را کمتر از دیگر شهرستان‌های استان به غیر از کهگیلویه و یاسوح در نظر گرفته اید؟ این شهرستان نفتی را در حد یک شهر کوچک در استان حساب کردید؟.

حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: در راستای اشتغال در گچساران نباید به نفت آن توجه کرد، زیرا از طریق لوله زیرزمینی به جا‌های دیگر سپس به تهران می‌رود و نفت در اختیار گچساران نیست.

وی ادامه داد: در گچساران فقر بیداد می‌کند و آمار بیکاری این شهر نفتی در استان حرف اول را می‌زند، عدالت را رعایت کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار