فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۵۱ نفر سارق متواری و تحت تعقیب و کشف ۱۸۰ فقره انواع سرقت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 27 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "سردار کیقباد مصطفایی "در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت؛ همزمان با سراسر کشور و در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در سطح استان پیگیری موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار مجموعه انتظامی استان قرار گرفت.
وی افزود؛ کارگاهان پلیس آگاهی و کوپ‌های مرکز استان و شهرستان‌های تابعه در مدت اجرای این طرح ۵۱ نفر سارق ۶ مالخر را دستگیر کردند. مصطفایی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۸۰ فقره انواع سرقت اعم از سیم، کابل برق، قطعات خودرو، لوازم خانگی، احشام، کیف قاپی و... اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیر گذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه روز برای تامین امنیت تلاش میکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار