تعزیرات حکومتی استان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار عید و ماه مبارک رمضان در دو مرحله در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 01 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد و سید حمزه لقمانی گفت ؛ به منظور حضور قوی و بازدارنده و نظارت بر مایحتاج عمومی مردم این اداره طرحی را تحت عنوان ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مرکز استان و شهرستان‌ها همزمان با سراسر کشور از ۸ اسفندماه آغاز نموده و تا تاریخ ۱۴۰۲/۲/۴ ادامه دارد.
وی افزود؛ در این طرح که با حضور سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، جهادکشاورزی، اتاق و بسیج اصناف، مراکز بهداشتی، دامپزشکی، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی، صداو سیما برگزار گردیده است.
مدیرکل تعزیرات استان در ادامه گفت: علاوه بر نظارت کالا‌های پر مصرف از قبیل پوشاک، کیف و کفش، آجیل فروشی‌ها کالا‌های اساسی، از قبیل گوشت، قند، برنج، روغن، و فرآورده‌های لبنی به مراکز عمده تولید و توزیع، مراکز اقامتی هتل ها، مسافربری ها، مجتمع‌های بین راهی نیز نظارت خواهند شد.
لقمانی تصریح کرد: در صورتی که واحد‌های صنفی و غیر صنفی نرخ‌های مصوب و متعارف را رعایت نکنند بدون اغماض علاوه بر جزای نقدی با مجازات پلمپ روبرو خواهند شد.
مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت، و ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار