سردار عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی، اعطاء درجه سرداری به سرتیپ دوم پاسدار سید حسن بازگیر را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ 01 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی، اعطاء درجه سرداری به سرتیپ دوم پاسدار سید حسن بازگیر را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است;

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

برادر ارجمند جانباز سرافراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسن بازگیر

 

سلام علیکم

خدای بزرگ را سپاسگزارم که اولاً با عنایات خاصه اش و سپس در زیر سایه ی توجهات حضرت امام عصر (عج)، لطف و توجه رهبر معظم انقلاب به مرتبه ی والای خدمتگزاری مزین به درجه ی رفیع سرداری مفتخر شده اید.

به یقین، این مهم پس از حضور فعال، مؤثر و مجاهدت های مجدانه در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی از دفاع مقدس گرفته تا دفاع از حرم و ولایت، برقراری نظم و امنیت و برخورداری از فرائصی چون؛ دانایی، توانایی، تعهد، شایستگی و سابقه درخشان حاصل شده است.

اینجانب، در کمال فخر و مباهات و شادمانی زائد الوصف در حسن توجه به نیروهای خدوم و پویا، این مهم را خدمت جنابعالی و مجموعه همکاران گرانقدر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رجاء واثق دارم در مسیر خدمتگزاری و تواضع به ملت شریف، بیش از پیش کوشا و مصمم هستید.

دعا می کنم کما فی السابق تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، به معنای واقعی کلمه در پاسداشت دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب در عرصه‌ های مختلف پویا و منشأ خیر و برکت باشید.

مزید توفیقات روز افزون به همراه سلامتی، سربلندی، عاقبت بخیری و همچنین کسب افتخارات و مدال های ارزشمند مورد انتظار و ممکن را از خداوند قادر متعال برایتان مسئلت دارم.

ارادتمند 

عدل هاشمی پور

       

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار