مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مارگون از آغاز کلاس‎‌های طرح آموزش هنر برای همه در شهرستان مارگون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ 01 March 2023

به نقل از خبرگزاری تابناک محسن مصلحی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مارگون با بیان این خبر گفت: "کلاس‌های طرح آموزش هنر برای همه ویژه مناطق محروم از روز 25 بهمن‌ماه 1401 در این شهرستان آغاز شده و بطور مستمر  در این شهرستان دایر می باشد. 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد مارگون با بیان اینکه حدود 350 هنرجو از شهرستان مارگون در این طرح شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: این کلاس‌ها در پانزده رشته هنری شامل: آموزش خوشنویسی خط نستعلیق، طراحی با مداد رنگی و پاستل گچی، گویندگی و فن بیان،طراحی مد لباس،گریم،کاریکاتور،نمایشنامه نویسی و عکاسی و فیلم برداری در حال برگزاری است. 

وی گفت: در پایان برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

گفتنی است طرح آموزش هنر برای همه؛ طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری، در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی در مناطق محروم برگزار می‌شود. 

طرح آموزش هنر ویژه مناطق محروم در مارگونطرح آموزش هنر ویژه مناطق محروم در مارگونطرح آموزش هنر ویژه مناطق محروم در مارگونطرح آموزش هنر ویژه مناطق محروم در مارگونطرح آموزش هنر ویژه مناطق محروم در مارگونطرح آموزش هنر ویژه مناطق محروم در مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار